Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: ShutterStock.com

Co všechno si mohou přát hoteloví hosté

Přání hostů jsou různá. A hotelový personál se o své klienty stará pečlivě, jak nejlépe to umí.

Snídaně nebo večeře přímo do pokoje, vyzvednutí zavazadel, to všechno patří k běžným službám zaměstnanců hotelů. Ke své spokojenosti však hosté mnohdy chtějí něco netradičního, zaměstnanci hotelu se pak musí hodně snažit, aby všechna přání splnili.

Hotel La Plaza je tím nejluxusnějším hotelem v New Yorku. Proto v něm po koncertech trávili čas členové skupiny Beatles, svatební hostinu v něm měl Michael Douglas nebo se v něm scházela Marilyn Monroe s prezidentem Kennedym. Kromě slavných hostů zavítala do hotelu La Plaza také spoustu podivínů. Jednoho takového si pamatuje recepční jménem Raphael Pallais. Host ho poprosil, zda by mu nemohl někde obstarat živé tarantule. Rád by si je totiž po příjezdu domů připravil na grilu. Raphael Pallais přání hosta splnil, a ten si tedy jako suvenýr odvážel živé tarantule a mohl se těšit na svou oblíbenou pochoutku.

magazin.cz

 

V kanadském Montrealu stojí hotel Saint-Sulpice. Jednoho dne se zde ubytovala nejmenovaná hvězda, která ve městě natáčela film. Celebrita tehdy mimo jiné držela přísnou dietu a každé ráno musela pít čerstvě nadojené mléko. Patrick Hyunh, tehdejší zaměstnanec hotelu, musel tedy každou noc jet do několik hodin vzdálené vesnice, aby se dostal na farmu a získal dávku čerstvého mléka. Krávu prý dokonce Hyunh sám dojil, později však uzavřel s farmářem dohodu. Farmář mu mléko dovážel a za odměnu pak mohl v luxusním hotelu strávit noc.

magazin.cz

 

Recepční newyorského hotelu Mandarin Oriental, Kenny Abisror, vzpomíná na jednoho herce, za kterého musel nakupovat. Protože byl však herec hostem velmi náročným, oblečení mu muselo obstarat hned několik lidí, kterým dal konkrétní požadavky. Ponožky a spodní prádlo muselo být zakoupeno u Barney’s a všechny košile od Calvina Kleina. Herec byl s nákupem spokojen, všechno oblečení mu padlo.

magazin.cz

 

V hotelu Brown’s, který bychom našli v Londýně, pamatuje personál několik hostů s podivnými požadavky. Recepční Simon Thomas tak například pro jednoho z ubytovaných kupoval dům a dokonce ho i vybavil nábytkem. Další host si zase dal poslat do Kuvajtu pro dvacet jedna živých jelenů. Proč? Zvířata chtěl muž dát své dceři k 21. narozeninám. Sehnat dalšímu klientovi dva bažanty, to už byla pro zkušený hotelový personál hračka.

magazin.cz

 

Se zvláštním požadavkem zamířil do pětihvězdičkového hotelu Setai na South Beach v Miami. Zaměstnanci podniku mu měli připravit pokoj s červeně vymalovanými stěnami a doplňky musely být stejné barvy. V celém interiéru si přál mít tlumené osvětlení, zkrátka aby to vypadalo jako v nevěstinci. Role prostitutky se měla ujmout hostova manželka, které musela recepční Maite Foriasky koupit laciné spodní prádlo, rovněž rudé barvy. Co se pak na hotelovém pokoji dělo, to si můžete sami domyslet.

magazin.cz

 

Host z Velké Británie se v hotelu Setai zamiloval. Jeho láska s ním byla ochotna odcestovat do rodné Anglie, měla však jednu podmínku. Nechtěla v Miami nechat svého zvířecího miláčka, a to tygra. Muž se obrátil s prosbou o pomoc na zaměstnance hotelu, ti kontaktovali pracovníky zoologické zahrady a tygr se mohl vydat na cestu do Velké Británie.

Na netradiční přání hostů jsou zvyklí také zaměstnanci hotelu Adlon Kempinski v Berlíně. Před několika lety se zde ubytoval manželský pár s malou dcerkou. Holčička však večer zjistila, že s sebou nemá svého oblíbeného plyšového králíčka, bez kterého prostě neusne. Hotelová služba  neváhala a pro hračku se do 300 kilometrů vzdáleného Hannoveru vydala.

magazin.cz

 

V luxusním berlínském hotelu se také jednou ubytoval muž se svou marnivou ženou. Ta si usmyslela, že chce značkovou kabelku. Bez tohoto doplňku by si nemohla dovolenou užít. problém byl však v tom, že dámina vysněná kabelka byla k dostání pouze v Paříži. I s takovým přáním si hotelový personál poradil. Do Paříže si zaletěl recepční tryskáčem a kabelku dámě přivezl.

Na recepci hotelu Ritz – Carlton v mexickém Cancúnu přišel host s prosbou, zda by nemohli pracovníci podniku nějakým způsobem zakrýt písek na přilehlé pláži. Bohatý muž chtěl totiž na pláži promítat film a písek mu zkrátka překážel. Jak zaměstnanci tento problém vyřešili? Nakoupili několik metrů koberců a písek jím zakryli.

Spousta podivínů byla také ubytovaná v luxusním hotelu The Sagamore Resort ve státě New York. V jeho blízkosti leží nádherné jezero Lake George. V tomto hotelu se jednomu z hostů nelíbilo, že má na pokoji plynový krb. Proto poprosil personál, zda by mu nemohli na pokoji vybudovat klasický krb na dřevo. Tento požadavek není nic proti tomu, když chtěl nechat jeden z klientů postavit v blízkosti hotelu telekomunikační věž. Vadilo mu totiž špatné mobilní spojení.

magazin.cz

 

Do hotelu Peninsula v Beverly Hills chtěla jedna zámožná vdova dopravit svého psího miláčka. Poslala tedy recepčního Jamese Littla do Londýna, kde se měl týden o teriéra starat, aby si na něj pes zvykl. Do luxusního hotelu pak psík cestoval soukromým letadlem v první třídě, lidé se museli spokojit s třídou druhou.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 1