Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
uvodní obrázek / foto: https://www.mediaunit.cz

Jak na optimalizaci firemního webu

Chcete, aby byl váš firemní web co nejlépe vidět? Pak se řiďte našim návodem, který lze rozdělit na dvě části.

První je seo analýza, druhou je optimalizace webu a konverzí.

Proveďte SEO analýzu a nastavení trackingu

Nejdůležitější je nastavení základních analytických nástrojů, které nám pomohou vyhodnotit aktuální stav webu, zjistíte, jaká je návštěvnost, konverze, jaké jsou pozice ve vyhledávání i odkazový profil.

Používat k tomu můžete:

Základní analyzační nástroje – Google analytics, Google Search Console, Majestic, Ahrefs

Seo analýza webu – UX analýzu, Analýzu obsahu webu, rychlost načítání ebu, indexace stránek

Sémantiku – analýzu KW, informační strukturu webu, nastavení meta tagů, nadpisy h1-h6

Zvolte si strategii

Optimalizace webu by měla být plynulá, proto je vhodné si připravit přesný plán aktivit, který záleží na zvoleném cíli, výsledcích vstupnní analýzy webu. Nechejte se inspirovat svou konkurencí, která je o krok před vámi.

Optimalizujte web a konverze

Existuje několik řešení, jak optimalizovat web a tím dosáhnout zvýšení konverzí. Vyzkoušejte tyto tipy:

  • zvětšete relevanci cílových stránek k vyhledávacím dotazům
  • připravte si obsahový plán, který poslouží nejen pro rozvoj webu, ale také pro externí publikace
  • nastavte si vhodné prolinkování stránek na webu
  • rozšiřte sémantické jádro
  • vytvořte nové cílové stránky
  • pracujte s UX, které vám zlepší uživatelské rozhraní webu

Získejte zpětné odkazy
Zpětné odkazy by měly být tématicky relevantní. Získávání zpětných odkazů se nazývá linkbuilding, získat je můžete těmito způsoby:

publikováním PR článků v různých magazínech přispíváním do tématických fór a diskuzí využíváním služeb guestbloggingu spolupracováním s bloggery buďte aktivní na sociálních sítích, ale nepřehánějte s postováním a sdílením obsahu

 

Používejte webovou analytiku

Webová analytika je skvělým nástrojem, který pomůže vyhodnotit různé parametry:

  • vyhodnotí efektivní refferalní zdroje návštěvnosti
  • vyhodnotí změny počtu konverzí z různých zdrojů
  • vyhodnotí chování uživatelů na vašem webu
  • vyhodnotí další sociální faktory

 

Používejte technickou kontrolu webu

Technická kontrola webu je naprosto nezbytné řešení pokud chcete, aby vám web fungoval jak má:

  • provádějte kontrolu meta dat na cílových stránkách
  • kontrolujte odkazy na odstraněné stránky – chybu 404
  • kontrolujte indexaci stránek
  • kontrolujte viditelnost webu ve vyhledávačích

 

Dodržováním výše uvedených rad zlepšíte konverze i návštěvnost firemních stránek. Vhodné je oslovit některého ze SEO odborníků.

K tomuto článku není otevřena diskuze