Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Nákupy / foto: shutterstock

Proč ženy nenávidí nakupování

Ano, čtete dobře, posedlost žen nakupováním je prý mýtus.

Nevíme, zda by s námi souhlasil příslušník mužského pokolení, který právě strávil půlku víkendu místo na fotbálku běháním po obchodech se svou drahou polovičkou. Ale pojďte se s námi podívat na pár důvodů, proč by to tak být mohlo. Jaké mohou být příčiny toho, že se některé ženy vyhýbají obchodům jako upír kostelu?

  • Ženy občas neví, v čem vypadají dobře a co jim sluší.
  • Nedostatek času. Čím dál více žen pracuje od rána a do noci. A sobotní odpoledne v přecpaném nákupním středisku je ta poslední věc, která je láká, zvláště když neviděli děti celý týden.
  • Nakupování kdysi ženy spojovalo. Nyní je neporovnatelně více aktivit a činností, které mohou dělat společně.
  • Módní trendy a styly se dnes mění tak závratnou rychlostí, že skoro není v lidských silách být stále na špičce, tedy IN. Mnoho žen si tedy radši vybere osvědčený kus ze své skříně, o kterém ví, že funguje.
  • Jsou přemoženy, zaplaveny. Mají pocit, že jejich skříně praskají ve švech a ráno trpí, když si nemohou obléci všechno. Proč tedy nakupovat další?
  • Nemají čas si rozmyslet, co vlastně chtějí a potřebují. Obrovská nabídka hypermarketů jim způsobuje úzkost.
  • Jsou nespokojeny se svou postavou a váhou. Zjištění, že potřebují opět o číslo či dvě větší velikost, dokáže deprimovat.
  • Vina. Při utrácení peněz pro sebe se nikdy necítily dobře, zvlášť za něco tak pošetilého jako je třeba nová kabelka.
  • Jsou pronásledovány vzpomínkami na školní nákupní souboje s maminkou při vybírání oblečení.
  • Není nic víc k naštvání, než když si pomáháte při nákupu. Vždy najdete perfektní kousky pro kamarádku, ale nikdy ne pro sebe.

Jak jste na tom s nakupováním vy?

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 179