Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: www.trendhunter.com

Seznamte se: Lidský billboard

Říká si Hostgator Dotcom, ale jeho občanské jméno je Billy Gibby. Tento mladík se proslavil tím, že prodal své tělo (včetně obličeje) jako reklamní plochu firmám a stal se tím nejznámějším lidským bilboardem současnosti.

Dej mi svou kůži, já dám peníze

Dát do placu tělo jako reklamní plochu, není ve světě novinkou. S tímto nápadem přišli už mnozí, například Pat Vaillacourt, který si účtuje 35 dolarů za to, že si na tělo nechá vytetovat něčí webovku. Totéž udělala i třiadvacetiletá Novozélanďanka Tina Beznec, která nechala vydražit část svého pozadí k reklamním účelům. Jak sama říká k tomuto kroku ji přinutily dluhy, které chtěla takto zamáznout a zároveň si vydělat nějaký ten drobný na výlet do Austrálie. Ovšem Billy Gibby je jiný případ.

 

Jméno na zakázku

Boxer si reklamním tetováním na svém těle přivydělával. Tato „brigáda“ se však změnila v touhu Gibbyho, dostat se do Guinessovy knihy rekordů, jako muž s největším počtem reklamních tetování po těle. V roce 2010 však došel sportovec do takového extrému, že dal do dražby svou identitu. Zkrátka firma, která nabídla nejvíc peněz, měla tu výsadu, že její webovku přijal muž jako své jméno. A tak se z Billa Gibbyho stal Hostgator Dotcom.

magazin.cz

 

Za málo dolarů hodně muziky

Jenže dnes, v době finanční krize, už reklama nesype jako kdysi. Muž má po těle zatím 37 vytetovaných záznamů, tudíž mu ještě zbývá dost místa pro potenciální klienty. Ti se však už neozývají. Otec pěti dětí má tedy problémy, aby sebe a svou rodinu uživil. Rozhodl se proto, že si své klienty bude hledat sám na internetu. Jednomu z nich – buzzfeed.com nabídl, že si nechá za 800 dolarů vytetovat jeho webovky a změní si jméno v jejich duchu. Jak je vidět mladý sportovec je pro peníze schopen udělat téměř cokoliv. Většina firem však šetří peníze a na jeho nabídky příliš neslyší.

magazin.cz

 

Tetování přináší i problémy

Jedním z problémů, kterým tento „živý billboard“ čelí, jsou zaniklé firmy. Jejich webovky už nefungují, takže chlapík propaguje něco, co je vlastně už pasé. Hostgator.com to řeší tím, že neaktuální záznamy nechává přetetovat jinými značkami. Bohužel, většina firem, jež si pronajala sportovcovo tělo, je z pornoprůmyslu. Tato maličkost je přítěží pro boxérovu kariéru, protože televize v puritánské Americe odmítají vysílat jeho sportovní záznamy. „Spousta lidí si navíc myslí, že když mám tetování, jsem nějaký kriminálník,“ lituje se muž.

 

Sen o zvláštní „kariéře“

Na to konto byste si mohli říci, že Billy Gibby, tedy Hostgator Dotcom si po těchto zkušenostech už další tetování odpustí a raději si přibere jiný „vedlejšák“. Jeho plány jsou však úplně jiné: boxer sní o tom, že se objeví zákazník, který si u něj objedná obrovské tetování a on se tak stane jeho výhradním, živým maskotem.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 1