Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: shutterstock

Pořádně sexistické reklamy

Aneb když se žena mění v hračku

Mezi lidmi se ustálilo takové pořekadlo: když něco děláš, dělej to pořádně. Evidentně ho uznává i pánský časopis Ché Mens Magazine, který se vrhnul do série sexistických reklam. A samozřejmě to udělal tak, aby to sedlo jeho publiku, tedy pořádně.

magazin.cz

Sněte o lepším světě
V rámci reklamní kampaně „Lets Keep Dreaming Of a Better World“ (Sněte o lepším světě) představil kousky, které průměrné feministky jen tak nevydýchají.

Proč si tyto sexistické výstřelky nepředstavit? Samozřejmě je to především zábava a nikdo z nás ji nebude brát vážně. To slibujeme!

Velmi drsná je například reklama s ležící dívkou, jejíž pupeční šňůra je zakončena herním gamepadem. Představa, že mačkáte tlačítka a opravdu moc pěkná slečna dělá vše, na co si ve své fantazii vzpomenete, není vůbec špatná. A nakonec – mezi ženami je velká spousta submisivních typů, jimž se podobná stylizace příčí jen na oko, ale v duchu si ji přejí.

magazin.cz


Nebo co třeba fotka ještě větší kočky v sukýnce, z níž vykukuje překrásné pozadí. Je na ní napsáno „My number“, tedy moje číslo, které se na okraji dá odtrhnout jako u inzerátů na zastávce, které nabízejí třeba výuku angličtiny. Skvělý nápad!

magazin.cz

Jak na to jdou ostatní
Sexistických reklam se neštítí ani výrobce deodorantů AXE. Ostatně tahle firma je jimi proslulá – jen si vzpomeňte na povedenou mystifikaci s jejich leteckou společností plnou žlutých krásek.

Tato reklama je ale ještě povedenější. Představuje vlastně splněný sen každého muže. Skupina žen pobývá na opuštěné samotě v chalupě. Jsou to samozřejmě ženy, takže si bez chlapa neumí moc poradit. Jistě, potřebují Vás, bez Vás to totiž nejde!


Teď pozor – slabší povahy by si následující video asi neměly pouštět, aby náhodou nebyly pohoršeny. Výrobce piva Guiness totiž možná lehce překročil onu pomyslnou mez slušného vychování. Na druhou stranu bychom vás o tuto virální reklamu ve stylu „kamarádi si své věci rádi půjčí“ neradi připravili.


A na závěr se podívejte, jak má vypadat tenis.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 372