Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Aston Martin Lagonda / foto: Shutterstock

Zvolte nejošklivější auto!

Některé auťáky se prostě nepovedly.

U automobilů se hodnotí celá řada parametrů. Vedle výkonu, nabízeného prostoru či bezpečnosti je to také a možná především design. Ten je sice hodně subjektivní, ale na tom, že jsou některá auta opravdu ošklivá, se lze shodnout docela jednoduše.

Aston Martin Lagonda
Ne, opravdu se váš monitor nesmrskl, ani vám tu nenabízíme nějaký nepovedený výsledek photoshopových hrátek. Dokonce to ani není koncept nepříliš nadaného designéra, který skončil už na první štaci. Tohle je skutečně auto, které se vyrábělo, a to docela dlouho – od roku 1976 do 1989. Tenhle aston martin (foto nahoře) měl konkurovat rollsroycům a bentleyům, moc se mu to ale nedařilo.


Reliant Regal
Tohle vozítko je do jisté míry legendární, asi jako u nás velorex. Tohle je kousek, který byl a občas ještě je k nalezení na britských ostrovech. Vtipnou roli občas hrálo třeba v Mr. Beanovi. Jinak je to ale opravdu ošklivé auto, které se navíc strašně řídí. Chybí mu totiž kolo.

magazin.cz

Nissan S Cargo
Automobilky po celém světě, ale především v Japonsku, se snaží vyrábět auta malá, s nimiž se dobře parkuje, ale přesto prostorná. Jedním z prvních takových pokusů byl i tento nissan, vyráběný s nevelkým úspěchem mezi lety 1989 a 1992. V Japonsku se ale hlavně v poslední době podobná auta hodně rozšířila.

magazin.cz

Fiat Multipla
Obvykle platí, že ošklivé auto si nenajde příliš mnoho kupců. U Fiatu Multipla to ale tak jednoduché není. Přestože byla první generace tohoto auta hodně ošklivá, stalo se velmi úspěšným, a to nejen v Itálii. Někomu se možná líbí, ale většina si ho kupuje kvůli nevídané praktičnosti.

magazin.cz

Pontiac Aztec
Automobilka General Motors nedávno zkrachovala, a kdybychom byli opravdu zlí, řekli bychom, že svým dílem k tomu přispěl i kardinální propadák jménem Pontiac Aztec. Když se v roce 2001 začal prodávat, recenzenti hovořili o tom, že zadní a přední část vozu mají na svědomí dva naprosto izolované designérské týmy. Zřejmě měli pravdu.

magazin.cz


A které auto je vaším favoritem?

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 308