Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Mobilní aplikace / foto: ulyana_andreeva / Shutterstock.com

Proč reagujeme u inzerce na sociálních sítích nevhodně?

Znáte to, pročítáte stránku některé sociální sítě, kde se objevuje inzerce, a když nakouknete do komentářů, tak vesměs znějí všechny reakce stejně nebo hodně podobně.

Mohu více info? Je nejčastěji psaným dotazem, přitom je v inzerátech jasně napsáno, aby zájemci napsali přímo do soukromé zprávy nebo na email. Co k tomu lidi vede, takto reagovat?

Napsaný inzerát je od toho, aby se četl

V textu inzerátu je jasně napsané… v případě zájmu, napište do SZ, nebo ...více informací získáte na emailové adrese…, mnohdy se dokonce objeví přímo … na komentáře nebudeme reagovat….a stejně, když si otevřete komentář, je to tam. Více info, napište mi info, prosím info. Proč? Odpovědi leckdy vypadají tak, jako že odpovídající neumí číst. V případě, že se jedná o inzerát s nabídkou práce nebo brigády, je tento jedinec odmítnut vlastně už předem. Vypadá potom trošičku jako někdo, kdo odpovídá na něco, co ani nečetl.

On-line inzerce
On-line inzerce – Zdroj: Shutterstock.com

Proč jsou komentáře tohoto typu?

Těch důvodů může být několik. Jako jeden z hlavních bude fakt, že dotyčný zareagoval na nadpis inzerátu a nějak se už nenamáhal si inzerát otevřít a přečíst. Někdo si třeba inzerát přečte, ale jeho obsahu nevěnuje pozornost. Najdou se i tací, kteří na otázku, proč odpověděli v komentářích a ne dle instrukcí do emailu, odpoví, že vlastně ani neví. Smutná realita, bohužel.

Nedostatek pozornosti
Nedostatek pozornosti – Zdroj: Shutterstock.com

Základy slušného chování patří i do větičky - Mohu více info?

Když už máte to neutuchající nutkání zareagovat do komentářů pod inzerát, zkuste si vzpomenout co vás učili vaši rodiče, ještě když jste byli malí. Ano, správně, pozdravit! To je slušnost. I když je ve finále vaše reakce úplně k ničemu, pokud je bez pozdravu ,, Dobrý den “, je to ještě horší. Neznačí totiž jen to, že pravděpodobně neumíte číst a nebo se vám prostě jen celý text číst nechce, ale také to, že nemáte slušné vychování.

Tak schválně, kolik takových reakcí zaznamenáte pod příspěvky třeba dnes …..

 

Zdroj:

Autorský článek

Jaká je nejčastější věta u inzerce na sociálních sítích?

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!