Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Kampaň za skutečnou krásu / foto: Dove.cz

Nahé babičky v reklamě. Co vy na to?

Jistě jste už někde zahlédli kampaň společnosti Dove, která se nenechá asi nikoho chladným. Jde o to, že se tato kosmetická značka rozhodla zbourat všechny předsudky a vystavila zrakům udivených diváků trochu jinou nahotu.

Nejde při ní o ultra štíhlé výstavní kočky tak, jak jsme z reklam zvyklí, ale o naprosto normální ženy. Tedy i poněkud silnější a staršího ročníku.

Celulitida na odiv

magazin.cz
A tak třeba ve spotu na krém, po kterém zhnědnete, můžeme vidět partu dam, které jistě mají podle těch všeobecně známých svazujících tabulek nějaké to kilčo navíc a dokonce si představte, že mají i celulitidu!

Tu jen tak mimochodem mohla naposledy beztrestně vystavovat Marilyn Monroe. Pak nějaký chytrák přišel na to, že je pomerančová kůže něco naprosto katastrofálního a od té doby se 99 procent žen schovává…

Stárnutí je krásné?
Další typ reklamy, kterou Dove vytvořil, je ta o stárnutí. Několik žen, které se věkem blíží věku našich babiček, se v ní naprosto přirozeně ukazuje tak, jak je bůh stvořil.

Otázkou je, jestli podobný počin má smysl. Jistě, pro výše zmiňovanou značku určitě. Vcelku šokující kampaní jistě přilákala davy zvědavých k televizím a rozšířila povědomí společnosti o své existenci, ale přilákala i potřebné koupěchtivé do obchodů?

magazin.cz

Proč kupovat krém proti stárnutí, který se nám prostřednictvím obrazovky snaží prodat stará vrásčitá žena? Všichni normálně uvažující víme, že různé zaručené kouzelné kelímky nefungují tak, jak nám to reklama slibuje, ale podobnou kampaní se v našem úsudku ještě utvrdíme a rozhodně si nepoletíme zázračný krém proti vráskám koupit.

A tak je docela dobře možné, že Dove přichází o peníze… A nebo se pletu a tržby se odvážné kosmetické značce zvyšují.

Ať je to, jak je to, mně se líbí, že se třeba do hlavního vysílacího času dostane celulitida, povislá kůže, vrásčitý obličej, které donedávna jakoby neexistovaly. Je to totiž konečně normální...

Kterou kosmetiku používáte nejraději a co rozhoduje při výběru značky?

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 366