Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: Bravissimo

Baculky předvádějí spodní prádlo. Žádná kost a kůže.

A je to hezký pohled.

Debaty o vychrtlých modelkách, které svým vzhledem nutí přecitlivělé mladé dívky k anorexii, se nedávno znovu rozhořely.

Když přední kanadský návrhář Mark Fast poslal „obtloustlé“ modelky k vodě, jedna z nich si to nenechala líbit a promluvila. Dívka z titulní stránky Vogue Coco Rochaová promluvila o praktikách v módním průmyslu a prozradila, že přišla o práci kvůli tomu, že je při 45ti kilogramech moc tlustá. Psali jsme o tom zde.

Nakonec to možná nebylo marné. Značka spodního prádla Bravissimo se připojila k boji proti módě superštíhlých modelek a pro novou kampaň najala „opravdové ženy“.

Společnost zapsaná ve Velké Británii, která se specializuje na ženy s většími velikostmi podprsenek, vyhlásila soutěž, v níž do své televizní kampaně hledala ženy běžných křivek. Oslovila 600 zákaznic, které pozvala na casting, kde nakonec vybrala šest nových hvězd.

Patricia Arteagaová, Leela Tikadarová, Riann Quinnová, Katie Hardyová a Jess Edwardsová se staly šťastnými finalistkami, které budou reprezentovat značku.

Dvaadvacetiletá Riann, která pracuje jako asistentka marketingu, říká: „To, že mě vybrali, je nejlepší věc, jaká mě potkala.“

Jedenadvacetiletá Jess zase přiznala, že je hrdá na to, že i přes tlak, jaký na ni vyvíjejí magazíny s vychrtlými modelkami, našla odvahu odhalit své tělo před národem.

Mluvčí Bravissima Anna Princeová řekla Daily Mailu: „Kampaň naší značky propaguje zdravé tělo tím, když ukáže, že skutečná žena může vypadat fantasticky. Naše zákaznice nám daly najevo, že dávají přednost vidět obrázky normálních žen než modelek.“

magazin.cz

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 708