Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: oddee.com

FOTO: Nejulítlejší přechody pro chodce

Čekat na chodníku, až vám padne zelená, je někdy pruda. Majitelé firem se proto rozhodli udělat z přechodů pro chodce zábavné místo... A samozřejmě z toho mají prospěch...

Ve Švýcarsku chodí po hranolcích
Letošní léto bylo ve Švýcarsku pořádně veselo. V hlavním městě totiž probíhal tradiční festival Zurichfest. Účastníci tohoto veselí samozřejmě musí něco jíst.

Firma McDonald's proto nelenila a využila přechod pro chodce na jedné z frekventovaných ulic Curychu k propagaci svých hranolek. Tento reklamní tah se setkal s velkou odezvou - nejenom, že vtipný nápad pobavil zdejší chodce, ale fronta na tuto smaženou dobrotu se povážlivě zvětšila.

magazin.cz


Ulice ve stylu kancelářských potřeb

V New Yorku to chvíli vypadalo jako v nějaké velké kanceláři. Výrobce korektivních „bílých vodiček“, firma FedEx, se totiž rozhodla proměnit jeden z přechodů pro chodce ve svou reklamní plochu.

Pravda, bílé linky přechodu byly zachovány. Na chodníku však příchozí čekalo překvapení v podobě obří lahvičky reklamního produktu. A aby toho nebylo dost - jednoho dne se obří žlutý zvýrazňovač proměnil v pouliční lampu. V New Yorku se zkrátka chodci občas nestačí divit...

magazin.cz


Tak trochu psycho

Reklamka, kterou si najala jistá latinskoamerická pojišťovací společnost, byla hodně vynalézavá. Kampaň na podporu pojišťovacích služeb měla téma přírodních katastrof a přechodů pro chodce.

Slogan zněl: „Přechody jsou bezpečnější.“ Záměr byl jasný - navodit v lidech pocit, že uzavřít úrazové, životní či majetkové pojištění je v dnešní době téměř nevyhnutelné...

Celá reklamní akce byla jen plakátovou záležitostí. Vždyť v těchto podmínkách by divoká latinskoamerická doprava kolabovala!


magazin.cz


Čistě hudební záležitost

V americkém městě St. Louis má každá kulturní událost velkou podporu zdejších úřadů. Když mělo mít koncert místní hudební seskupení St. Louis Symphony, nechal místní úřad vymalovat na jednom z přechodů reklamu. Ta spočívala v notové osnově a odkazu na webové stránky.

magazin.cz


Hřeben jako ukazatel cesty

V Indii je kadeřnictví víceméně mužská záležitost. Ženy sem na střihání moc nechodí, protože i z náboženského hlediska dávají přednost dlouhým vlasům. Zastřihávání konečků? Ani to je moc neláká... Tamní salony proto kromě klasického střihání nabízí i další služby, třeba holení či relaxační masáže hlavy...

Boj o zákazníky je veliký. Jedno kadeřnictví nelenilo a investovalo do reklamy - přechod pro chodce v podobě hřebenu, který směřuje přímo před bránu renomovaného salonu, byl dobrou volbou. Každý totiž bude vědět, kde se podnik nachází.

magazin.cz

Čistota je půl zdraví
Není bílá jako bílá! A tady je důkaz: Jediná linka na přechodu, kterou má pod patronátem ikona známého výrobce čisticích prostředků - Mr. Proper -, je tak zářivě bílá, že vyčnívá. Totéž se stane i vám, pokud na své obyčejně bílé věci použijete některý z kouzelných čistících přípravků tohoto výrobce.

magazin.cz

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 22