Falešné zprávy o pohádkovém dědictví se šíří po sociálních sítích
Asi všichni bychom uvítali peníze, které by nám jen tak spadly do klína. Když na sociální síti obdržíme zprávu, že jsme zdědili astronomickou částku po zemřelém vzdáleném příbuzném, většina z nás to ignoruje. Jsou ovšem lidé,
Nemocnice oslovují dárce: Daruj krev, zachraň život!
Nemocnice napříč republikou a odběrová centra svolávají dobrovolné dárce krve. Dobrovolní dárci krve ubývají a mladí lidé zajdou spíše na odběr plazmy, vzhledem k nabídce finanční kompenzace.
Hloupé, infantilní a nevkusné reklamy často svůj účel plní nejlépe
Jen málokterá reklama se nám líbí. Většina reklam, kterými jsme zahlcováni, je na samém okraji dobrého vkusu. Nicméně i reklamy, které se většině lidí nelíbí, plní svou funkci.