Jsou ale i pasažéři, kteří nechápou, proč nesmějí otevřít okénko. A jiní zase žádají, aby pilot laskavě „ztišil motory“.
Otevření okénka – nejoblíbenější
Průzkum mezi třemi tisícovkami zaměstnanců společnosti Virgin Atlantic se zaměřil na neobvyklé žádosti cestujících.
Mezi nejčastější nesmyslné žádosti, s nimiž se palubní personál setkává, je: „Můžete, prosím, otevřít okénko? Nějak se mi to nedaří.“
Cestující v deseti kilometrech nad zemí evidentně nedoceňují výhody kabiny se stálým tlakem a teplotou.
Kapitán je Bůh
Kupodivu často se objevoval i následující požadavek: „Můžete říct kapitánovi, aby ztišil motory? Jsou hrozně hlučné.“ Najdou se však i cestující, kteří přisuzují pilotům nadlidské schopnosti, o čemž svědčí žádost, aby kapitán laskavě zastavil turbulenci.
Někteří pasažéři, zřejmě klienti první třídy, očekávají pohodlí jako v hotelu. Několik jich chtělo po letuškách, aby jim ukázaly, kde se nacházejí sprchy.
Další vyžadovali, aby stevardka odvedla jejich děti do hracího koutku a jim zatím ukázala, kde je na palubě McDonald’s.
Stevarde! Kde mám oko?
Mezi kuriózní, ale vlastně dojemná přání patřila žádost o pomoc s hledáním skleněného oka, které pasažérovi vypadlo během letu.
„Zaměstnanci Virgin Atlantic se snaží poskytnout zákazníkům nejlepší možné služby, ale jsou žádosti, které ani my nemůžeme dost dobře splnit,“ řekla k výsledkům průzkumu Caroline Dynamová, mluvčí britské společnosti Virgin Atlantic.
K tomuto článku není otevřena diskuze