Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: shutterstock

Proti AIDS souloží zvířátka i gumové panny

Nejspíš jste je už zahlédli. Vtipné, bizarní, občas kruté televizní spoty, o kterých jste až na konci zjistili, že propagují kampaň proti nákaze HIV.

MTV nastartovala vysílání 1. srpna 1981 a ihned začala určovat vkus americké mládeže. Můžete si o ní, výběru klipů nebo tuctech zbytečných reality show myslet cokoli. Každopádně se téhle hlásné troubě „cool generace“ nedá upřít sociální angažovanost a nezanedbatelná podpora charitativních organizací.

Z posledních výrazných projektů zmiňme MTV Exit (www.mtvexit.org), který vystupuje proti obchodu s bílým masem, prostituci. Tvář kampani propůjčila například Angelina Jolie.

Kondom vždy a všude
Momentálně nejvíc frčí sexuální osvěta. MTV Staying Alive spolupracuje s organizací UNICEF, což je, jak jistě víte, největší světová organizace zabývající se ochranou a zlepšováním životních podmínek dětí a podporou jejich všestranného rozvoje. Jakkoli to zní černohumorně, tak Staying Alive zábavnou formou seznamuje mládež s problematikou HIV a nabádá k používání kondomů.

Nejvýraznější a nejsledovanější součástí projektu jsou televizní reklamy, které jsou vtipné, bizarní, občas kruté, ale vždycky dokonale vypointované. Běží na všech odnožích MTV. Stojí za nimi agentury 180 Amsterdam (Nizozemí), LOWE (Velká Británie), Ogilvy (USA), Young & Rubicam (USA), WK 12 (Rakousko). Každá agentura dala příležitost svým zahraničním oddělením, takže můžete vidět i počiny z Polska nebo Jižní Ameriky.

Všechny reklamy si můžete prohlédnout na webu www.staying-alive.org/turnontv/, my jsme pro vás vybrali tři zástupce. Shodou okolností pochází kompletní trojka z výrobní linky společnosti Ogilvy. Klidně se nám pochlubte, jestli máte mezi ostatními spoty své favority.

You and Me Baby


Doll


Shot

Který klip vás zaujal?

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 92