Čau láááááásko...
Ten chlapík se jmenuje Jonathan Kiekbush a je z anglického města Brighton. Na první pohled byste řekli – týpek, kterému ještě „teče mléko po bradě“... Ale kdepak! Jonathanovi je sice 21 let, na svém kontě však má už několik „úspěšných projektů“. Najmout si Jonathana není žádný obrovský výdaj, tedy jak se to vezme – u „jednodušších“ případů je poplatek 5 liber (153 Kč plus výlohy), ale u komplikovanějších rozluk se cena pohybuje od 20 liber na hodinu (to je asi 614 Kč) plus výlohy. A výsledek? Se svým rozchodem si nemusíte „špinit ruce“, protože zkušený Jonathan všechno udělá za vás, a to během krátké doby – maximálně 6 dnů.
Rozchod na vlastní kůži
Největší procento klientů Jonathana Kiekbushe prý činí muži. Ženy, podle něj, mají totiž daleko větší tendenci ve vztahu setrvávat a razantně odmítají jeho konec. Tuhle pravdu si už několikrát potvrdil i Jonathan sám, na vlastní kůži. Před nedávnem se prý krutě rozcházel se svou přítelkyní. Prý byl z celé té věci tak emočně vyčerpaný, že si přál mít po svém boku někoho, kdo by mu tak komplikovanou situaci ulehčil. Najednou se v jeho hlavě zrodil plán – že on sám může být tím, který lidem v tom pomůže!
Práce, která má své „horké chvilky“
A tak si zadal inzerát, že pomůže lidem se rozejít. Jak ale brzy poznal, ne vždy jde o hladkou záležitost. O tom svědčí i případ jeho prvního klienta 31 letého Rogera, který chtěl „pustit k vodě“ svou přítelkyně, se kterou byl 18 měsíců. Jonathan ženě napsal strategickou esemesku: „Tvůj přítel si myslí, že váš vztah dospěl ke konci, ale neví, jak ti to říci, protože mu na Tobě záleží. Poprosil mě, abych s Tebou promluvil, protože on teď toho není schopen.“ Zpětná reakce ženy byla prý velmi nekompromisní: „Je to slaboch, že si tyhle věci nedokáže vyřešit sám!“
Konec vztahu je nadějí na něco nového
Takových reakcí si prý Jonathan Kiekbush užije docela dost. Jenže sám tvrdí, že v milostných vztazích není žádné „ořezávátko“ a ví, jak věci fungují. Nicméně i ve svém „rozchodovém byznyse“ si stanovil svá pravidla: nikdy by se prý nepletl do vztahů, kdy některý z partnerů podváděl. Proto si „jistí záda“ – nejdříve svého potenciálního klienta vyzve, aby mu přetlumočil svoji verzi příběhu a pak se sám rozhodne, jestli do toho půjde, či nikoliv. Kiekbush, který se živí marketingem, svůj vedlejšák zároveň bere zároveň i jako takovou dobročinnost: „Věřím v lásku a myslím si, že lidé by neměli plýtvat časem a setrvávat v nefunkčních vztazích.“
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 3