Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Parfém / foto: shutterstock

Notino recenze: Co byste řekli ekologickému parfému?

Vůně milujeme. Ovlivňují naši náladu, dávají nám další rozměr krásy. Parfém nám umí přidat léta, ale dobře zvolený zafunguje i jako antiageing. Co je však nevýhodou parfémů, že nejsou zrovna ekologickými výrobky a ani příliš přírodními.

Kosmetika je plná chemických látek a pokud budeme hledat tu, která je chemií nabita nejvíce, zjistíme, že jsou to právě parfémy. Přesto jim odoláváme jen stěží a velké parfumerie milujeme. Nadšeně procházíme kolem těch kamenných, a když máme chvilku, zastavujeme se přičichnout k vůním, jejichž zakoupení zvažujeme. Často se rozhodujeme dlouho, protože nejde o nic levného. Proto raději nakupujeme v internetových parfumériích, které jsou výrazně levnější. Takovou je i známá online parfumerie Notino.cz.

Parfémy

Notino recenze od Ecoblog.cz

Na fakt, jak si na tom parfumerie Notino stojí, pokud jde o přívětivost zákaznického prostředí a zákaznické služby, se podíval Ecoblog. Tento web se specializuje na testování ekologických a zero waste produktů. E-shop s parfémy a kosmetikou sice není zrovna příkladem bio, eko či zero waste filosofie, i když nabízet různé ekoprodukty se snaží, protože zákaznice o ně mají zájem. Jelikož v jeho nabídce je nyní i ekologický parfém Armani My Way, podíval se na něj recenzní blog kompletně. A tak je na webu Ecoblog.cz k dispozici i kompletní Notino recenze, včetně recenze zajímavého parfému od firmy Armani.

Parfémy

Nenakupujete na Notino.cz?

Recenze vám odpoví na otázku, jestli se to vyplatí. Pokud jste zde již nakoupili, je zajímavé moci srovnat vlastní zkušenosti se zkušenostmi druhých. Též je rozhodně zajímavé dovědět se více o zmíněném parfému značky Armani. Ta se rozhodla že parfém bude ctít ekologické principy, a to co se týče samotného obsahu parfému, tak i jeho flakonu. A i když na jednu stranu je teď ekologické téma tím, čím si firmy rády dělají reklamu, je třeba říct, že každý malý krůček ke zlepšení se počítá.

K tomuto článku není otevřena diskuze