Královna popu se právě představila v nové kampani pro firmu Dolce & Gabbana, v níž myje nádobí, připravuje zeleninu a dokonce jí rukama těstoviny obalené hustou omáčkou.
Pro někoho kdo přežívá na přísné makrobiotické dietě, jde o pořádně velkou změnu stravovacích návyků.
Fotografie představující Madonnu coby hospodyňku byly uveřejněny v prosincovém čísle italské mutace Vanity Fair, jsou ukázkou kolekce Dolce & Gabbana pro jaro a léto 2010.
Návrhář Stefano Gabbana prozradil módnímu časopisu, že Madonna doma skutečně nádobí myje. „Ona je velice praktická žena,“ řekl a přiznal, že viděl hvězdu, která má italské předky, jíst špagety. „ Je vidět, že v tom má praxi.“
Módní kampaň je inspirována italským filmovým neorealismem, který Madona dobře zná, jak prozradil Gabbana. „Naše kolekce se jí velmi líbí. A má působivé znalosti o italské kinematografii."
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 97