Hele, vokurky!
Japonci mají zvláštní chutě, proto nikoho nepřekvapilo, když se v létě 2007 na zdejším trhu objevila zelená novinka – cola s příchutí okurek. Lámete si hlavu, proč si výrobci vybrali limonádu s příchutí okurek?
„U nás je v létě pořádné teplo a okurky jsou úžasně osvěžující zeleninou,“ přiznává japonský koncern. Co na tento počin říkali sami spotřebitelé, je otázkou. Zelená pepsi cola byla údajně doporučována pěkně vychlazená s pořádnou porcí ledu. Věřte – nevěřte, nikde jinde než v Japonsku se tato verze neuchytila.
Zmrzka zakletá v láhvi
Rusové v tom mají jasno – milují vodku, ale také svou ruskou zmrzlinu (po jejich je to maroženoje).
A protože pepsi cola je nealkoholický drink, výrobci zkusili své ruské fanoušky nalákat na zmrzlinovou příchuť. A tak se zrodila zvláštní verze Pepsi Ice Cream. „Dám si ještě jednu!“ hlásala reklama na tento zvláštně chutnající nápoj. Dali byste si také?
Rajský to nápoj
Vypadá jako iron na mytí oken, v Japonsku však byla třetím nejoblíbenějším drinkem sezóny. Řeč je o limitované edici Pepsi Blue Hawaii, která dostala jméno po jednom z filmů, kde hrál božský Elvis Presley.
Pepsi cola sice vypadá na naše poměry hodně zvláštně, ale pokud si jí (i přes menší či větší rozpaky) trochu loknete, ucítíte příchuť limetky a ananasu. Proto není divu, že v restauracích ji servírovali jak jinak než s kousky tropického ovoce.
Zdraví nade vše!
Je to jasné – Italové, Španělé a Němci mají už dost konzumu a chtějí žít zdravě. Toho se rozhodli využít výrobci pepsi coly, kteří vytvořili verzi Pepsi Boom, která je sice bez kofeinu a přídavných sladidel, ale přesto člověka dokáže pořádně „zvednout ze židle“. Co je „hybnou sílou“ tohoto drinku však výrobce neprozradil.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 51