Magazín Horizont si nechal od institutů pro průzkum trhu v několika zemích zpracovat anketu, jejíž výsledky mají dát jasnou odpověď na otázku, které z módních značek stojí v očích spotřebitelů nejvýše a které by na své image, popřípadě kvalitě produktů měli zapracovat.
Rezultát potěší především vyznavače pěkných svršků a kosmetických doplňků Boss. Tato značka nezvítězila pouze mezi muži, ale rovněž v celkovém součtu.
Ukazuje se, že původně silně na muže zaměřený Boss v poslední době čím dál tím více láká i ženský vkus. Celých 16,4 % (mužů 27,6 %) hlasů zástupkyň něžného pohlaví pro tuto značku mluví samo za sebe.
Dvojkou Armani
Pokud ale pánové chtějí udělat radost své drahé polovičce, nejlépe toho stále docílí s výrobkem od Gucci. Ačkoliv toto logo v žebříčku luxusu hodnotí nejvýše i 17,4 procenta mužů (žen 23,9 %), kleslo Gucci tento rok z loňské špičky až na celkové třetí místo.
Dvojkou se pro letošek totiž stal Giorgio Armani (17,7 % žen a 25,9 % mužů). Další pořadí už můžeme vzít bez doplňujících čísel. Na stupně vítězů dýchá Chanel, v jeho závěsu se pak rozhodně nekrčí Prada a Versace, které uzavírají první šestku, tedy polovinu žebříčku.
Druhá šestka už nejspíš tak nadšená nebude, byť není pozice v té horší polovině luxusního žebříčku žádnou ostudou. Máme tu Joop!, Dior, Jil Sander, Escada, YvesSaintLauren a poslední je potom Burberry.
Průzkum však neprobíhal v České republice, a proto jsme velice zvědaví, jak jsou na tom s luxusními značkami návštěvníci Líbímseti.cz. Kupujete? Co? Kde? Diskuze je vaše!
Jaká značka vítězí u vás?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 434