Sázka na lidský billboard pokračuje
Reklama chce být viděna. A už jí nestačí jen televize a časopisy. Stále více firem se snaží „protlačit“ svá loga i na lidskou kůži. Na toto „volání“ uslyšeli i mnozí jedinci, kteří si nechávají za úplatu na tělo napsat vzkaz nebo webovky firem. Jedním z těchto „živých billboardů“ je i Billy Gibby, jehož fyzickou schránku zdobí desítky odkazů již nefungujících pornostránek. Jenže i reklama na těle by měla mít svou etiku. A člověk, který se k ní propůjčí, si po letech nemusí připadat jako hlupák.
Japonští muži milují nahá stehna
Tělo v reklamě se rozhodli používat i v Japonsku. Obzvláště jedna reklamní agentura Zettai Ryouiki postavila své služby na zajímavé myšlence – moc dobře si totiž všimla, že japonští muži často pozorují vykukující stehna mladých dívek, které se (po vzoru postaviček manga) producírují v minisukni a nadkolenkách. A s tímto postřehem přišel i nápad – pronajmout si nožky těchto sličných slečen k reklamním účelům!
Hlavní pravidlo: Logo musí být vidět!
Myšlenka to byla samozřejmě skvělá, protože spousta mladých krásek zápasí s penězi, velice ráda své půvaby pronajme neškodné reklamě a tím si vydělá na nějaké pěkné hadříky a šminky. Stanovy společnosti jsou nesmlouvavé – dívkám musí být více než 18 let. Jejich povinností je nosit minisukni a nadkolenky (protože tato kombinace oděvů muže v Japonsku přitahuje). Každá z nich má jasně dané, že musí nosit samolepku celých 8 hodin – a to kamkoliv jde, třeba do školy, do kavárny, nebo třeba na rande. Součástí brigády je i propagace na sociální síti. Každá „holka z reklamy“ musí své propagující stehno vyfotit a umístit na některé ze sociálních sítí. Za všechnu námahu je jim denně vypláceno 13–128 dolarů (250 až 2500 korun). Této brigády prý už využilo 1300 mladých Japonek a řady zájemkyň se prý značně rozšiřují.
Reklama budoucnosti?
Z práce pro reklamku se vlastně stává v Japonsku módní kult. Dívky jsou pyšné na to, že veřejně mohou upozorňovat na své přednosti a rády se svými nožkami chlubí i na internetu. Tato nová módní vlna zaujala i americkou skupinu Green Day, která si pronajala hned několik japonských krásek, aby propagovaly jejich nové album !Uno!. Za úspěchem reklamních kampaní prý ale nejsou jen půvaby japonských dívek, ale i schopnost reklamky vymyslet a vyrobit poutavé logo. Když se ale povede, je na co se dívat…
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!