Na jaře upoutal pozornost dvanáctimetrový nic neskrývající rozkrok Davida Beckhema, který se stal tělem luxusního pánského spodního prádla značky Giorgio Armani. Aby to nebylo jeho manželce Victorii líto, angažoval módní boss i ji – jako tělo a tvář ženské kolekce spodního prádla.
Nabídl jí pakatel - 12 miliónů liber, což je v přepočtu na naši měnu asi 36 milionů. Ta částka je pochopitelně "něco za něco". Když předvádíte spodní prádlo, musíte se opravdu hodně odhalit. A přesně to také Victoria udělala...
Její odvážné pózy budou tak zdobit jak billboardy (uvidíme, zda se Victorii dostane i ten dvanáctimetrový, jako měl manžel David), tak stránky křídových časopisů. Victoria své první třídenní sezení pro Armaniho absolovovala tento týden.
Ke své nové zakázce říká: „To že jsem dostala příležitost pracovat pro Armaniho, je velmi vzrušující. Velice si jeho práce vážím.“
A proč si Armani vypral Victorii? „Victoria je módní ikona. Je to energická dáma, jejíž vliv a věhlas dodá ten správný impuls rostoucí značce Emporio Armani, která je určena úspěšným, pracujícím ženám.“
Připomeňte si, jak to v Armaniho kampani slušelo fotbalové a módní star Davidu Beckhamovi.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 350