Špičaté kónické podprsenky byly populrání hlavně v padesátých letech, kdy je měly v oblibě hvězdy jako Marilyn Monroe nebo Jane Russell. Tu a tam se vracely i později, například v osmdesátých letech je zařadila do svého šatníku Madonna. A návrat slaví i letos.
V Británii například hlásí obchody, že jejich prodej vzrost o 33 % v porovnání s minulými lety. Například Triumph Doreen White prodali letos o třetinu víc než vloni a bestseller mezi kónickými podprsenkami, značka Fantastic Belle, hlásí zvýšení zájmu o 10 % každý týden.
Kónické podprsenky mají 48 technologických komponentů, které pomáhají vytvářet tolik obdivovanou siluetu padesátých let. Například Channel dotvořil image Jane Russell díky kónické podprsence, kašmírovým svetrům zkombinovaným s pouzdrovou sukní a botami a jehlovém podpatku.
Prodavačka v oddělení spodního prádla Helen Spencer říká: „Prodeje ukazují, že ženy už nechtějí schovávat své vnady v minimalistických podprsenkách. Když vynaloží nemalé prostředky, chtějí z toho mít prospěch.“
Nutno dodat, že impuls, který obrátil ženy ke podprsenkám kuželovitého tvaru, vzešel od světových módních návrhářů – Jean Paul Gaultier se k tématu vrací pravidelně, vždyť on byl autorem slavných provokativních Madonniných podprsenek z 80. let. Do svých kolekcí je zařadili i Louise Goldin nebo Dolce & Gabbana.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 237