Mohutné haly lipského výstaviště se na několik dní staly jedním z největších hráčských srazů v tomto roce. GC 2007 navštívilo bezmála dvě stě tisíc lidí.
Nelze se tedy divit, že některé stánky a stojany s atraktivními hrami byly obsazeny více, než by si jeden přál. Snad jen obrovský zájem bránil ve vychutnání opravdové nirvány.
Ale kdo by si hodinku (dvě, tři) nepočkal na příležitost na vlastní ruce a oči vyzkoušet jeden z mnoha očekávaných hitů? GC 2007 si nenechalo ujít žádné studio ani vydavatelský dům, který by v herní branži rád něco znamenal. V rychlém přehledu nastíníme, jak na nás působily ty největší hity.
Starcraft 2
Pokračování dosud nesmírně populární strategie se nese v duchu svého předchůdce, bez na první pohled patrných změn. Rasy Terranů, Protossů a Zergů se v napínavém příběhu opět utkají o moc nad vesmírem. Když jsme ke hře usedli, okamžitě nám bylo jasné, jak se ovládá a co od té které frakce očekávat. Starcraft si totiž jméno udělal především v multiplayeru, a aby byla zachována určitá kontinuita (první díl se stále hraje na progamingové úrovni), nesměli tvůrci sáhnout k dramatickým změnám.
Hellgate: London
Rádi byste pokračování legendárního Diabla, ale kde nic tu nic? Tohle sice není oficiální třetí díl, Hellgate však vyvíjí stejní lidé, co připravili právě Diablo. A podle našich dojmů se jim daří nasadit návykovou hratelnostní spirálu tak, aby vyhovovala i těm nejnáročnějším fandům akčních RPG. Londýn stižený apokalypsou rozměrů démonické invaze vypadá monumentálně a pochmurně. Skvělá atmosféra, vývoj tří odlišných typů postav, sbírání hodnotných předmětů, propracovaný multiplayer – ne, to si vážně nechceme nechat ujít.
Fallout 3
Už jsme nedoufali, ale špičkové RPG se přeci jen dočká třetího dílu. Ten však vypadá úplně jinak než předchůdci. Pohled z vlastních očí a realtimové souboje jsou nejviditelnějšími zásahy do konceptu. Skutečnost, že z předváděčky hry odcházeli všichni s vyplazeným jazykem a blaženými výrazy, dokazuje, že to rozhodně nejsou změny k horšímu.
Jericho
Hororová akce, na které spolupracuje spisovatel Clive Barker (velký konkurent S. Kinga), nás ohromila především lekavými okamžiky a hrůzostrašným designem monster. V zásadě však působí jako dobře vyvážená střílečka.
Stranglehold
Tady si pro změnu roli významného pomocníka připsal skvělý hollywoodský režisér John Woo. A podle toho to také vypadá – v roli inspektora Tequilly prakticky nespustíte prst ze spouště. Fantastické je přitom interaktivní prostředí, jež v akčních sekvencích hraje významnou úlohu.
Na kterou hru se nejvíce těšíte?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 41