V rodokmenu Harley Davidson, na nádrži Buell, pod kapotou vodou chlazený véčko a pořádný stádo 148 koní na váhu 170 kilo. To už je pořádný sekec! A říkají mu Buell 1125 R.
(R)evoluce?
Nyní ovšem zašli Amíci ještě o krok dál a pod kapotou Buella se poprvé objeví vodou chlazená pohonná jednotka, které se doteď zuby nehty tak bránili. Jenže image je věc jedna a konkurenceschopnost druhá. Japončíci i Evropa začali Buellu nechutně šlapat na paty. Proto se Buell nejdříve potajmu, dnes již zcela otevřeně, uchýlil k vývoji motoru společně s rakouským Rotaxem. Výsledkem je zcela nový dvoubuch Helicon, jenž vytřel zraky Revolutionu z V-Rodu, který už se do útrob „erka“ pomalu ale jistě těšil.
148 kobyl
Rám s dutinou na 21 litrů benzínu zůstal, avšak odpružení si vzala na starost osvědčená Showa. Pro milovníky závodního tempa přibyla antihoppingová spojka a o špičkové zastavení se postará obrovský kotouč přimontovaný na ráfek předního kola, se kterým bude spolupracovat respekt budící osmipístkový třmen. Schválně kdo to první přehodí přes předek...
Bulík za tři sta
Vzhled je jednoznačně otázkou vkusu a moc rádi si dole v diskusi přečteme váš názor na proporce nového Bulíka. V živých barvách vidíme zastánce geniálních proporcí a neotřelého designu, kterak se zakusují do zbytku hanícího každý detail a křivku proporčně netradičního amerického superbiku.
Vzhled je pro většinu z nás z poloviny nejdůležitějším měřítkem, neméně důležité však budou jízdní vlastnosti. A zde by měl mít Buell 1125 R hodně navrch. A můžete ho mít i vy, za 354 000 Kč. To bude rachot!
Co říkáte na amerického drzouna?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 58