Zpěvák 50 Cent, vlastním jménem Curtis James Jackson III, prozradil, že chtěl na trh uvést svou vlastní značku antikoncepce. Chtěl tak své fanoušky vést k tomu, aby se v ložnici chovali zodpovědně. Jeho kampaň Wrap It Up (zabalte to - pozn. aut.), která v USA propaguje bezpečný sex, už nemá v poslední době na mládež potřebný účinek.
50 Cent přiznává, že jeho záměrem bylo vylepšit pocity sexuální rozkoše u těch, kteří budou používat jeho kondomy. Ty měly obsahovat chemikálie zlepšující sexuální funkce u mužů. Jeho nápad je však nerealizovatelný, protože vědci nemohli najít žádné vhodné řešení.
"Hledal jsem příležitost pro vytvoření nové kampaně za bezpečný sex. Kampaň Wrap It Up, to je něco, co se používá tak často, že to už nemá žádný efekt. Tak jsem si myslel, že by to pro mě byla skvělá příležitost, jak se zase zapojit. Jenže to nefungovalo, protože jsem tam chtěl věci, které prostě nešlo realizovat," říká smutně zpěvák.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 96