Jak se tedy co možná nejlépe vypořádat s výběrem jednotlivých prvků a sestavit ideální podmínky pro trávení pracovních dnů? To se dozvíte v těchto několika tipech pro zařízení kanceláře.
Pořádný stůl
Centrem každého pracovního místa je pořádný stůl. Máme zde položeny všechny nezbytnosti, jako jsou počítač, poznámky, ale třeba i šálek s kávou. Je dobré mít dostatečně velký stůl, kam se nám vejde všechno potřebné, než neustále řešit nedostatek místa. Kancelářské stoly jsou většinou navrženy i s ohledem na ukládání potřebných nezbytností. Jistě oceníte například pojízdnou zásuvku na klávesnici či šuplíky pro uložení kancelářských potřeb a papírů.
Židle pro pohodlné sezení
Ke stolu je potřeba pořídit i dobrou kancelářskou židli. Ta by měla být tvarována s ohledem na pohodlí zad. Ideální je zvolit výškově nastavitelný model pro vytvoření optimálních podmínek pro sezení, kdy by opěrky pro ruce měly být v úrovni desky stolu. Uvidíte, že díky vhodné židli je možné úplně odstranit bolesti zad či hlavy, které jsou často způsobené právě nevhodným sezením u práce.
Nábytek s dostatkem úložného prostoru
V kanceláři potřebujeme mít dostatek místa pro ukládání nezbytných pomůcek, ale i různých dokumentů. Z toho důvodu je dobré přemýšlet u kancelářského nábytku i nad tím, jestli má dost poliček a šuplíků právě pro tyto účely. Pro maximální využití prostoru jsou vhodná například rohová řešení či nejrůznější kombinace více druhů nábytku pro zajištění pestrého a dostatečného místa k uložení věcí.
Nezapomínejte na dobré osvětlení
Kromě samotného nábytku je vhodné dbát i na volbu správného osvětlení. Dnes existují žárovky speciálně vyvinuté pro zajištění lepších podmínek pro práci a šetrné k lidským očím i při delším koukání.
K tomuto článku není otevřena diskuze