V první řadě zvyšují viditelnost značky, ať už je rozdáváte stávajícím a potenciálním klientům, nebo obchodním partnerům. Propagační dárky, jako jsou třeba poutavé kalendáře, představují ideální způsob, jak zlepšit povědomí o vaší společnosti.
Sice si lidé kupují kalendář až na konci roku, nicméně výrobu je vhodné plánovat už nyní. Přece jen, stále platí pravidlo, že připraveným patří svět. Právě reklamní kalendáře jsou jeden ze způsobů, jak vytvářet a rozvíjet vzájemně výhodné obchodní vztahy.
Vysoká praktičnost
V podstatě nezáleží na tom, na jaké odvětví se chystáte cílit, protože kalendář je užitečný napříč všemi obory. Samotná praktičnost se promítne do většího povědomí o značce, neboť na kalendářích je viditelně zobrazeno nejen vaše logo, ale i název společnosti, případně i kontaktní údaje.
Zamyslete se nad tím, kolikrát během dne se člověk podívá na pracovní stůl a přímo na kalendář. Každý pohled se rovná počtu, kolikrát si potenciální i stávající zákazník vzpomene na vaši firmu.
Perfektní cenová dostupnost
Dále vás nadchne i to, na jakou částku výroba kalendáře vyjde. Jedná se totiž o cenově mimořádně dostupný reklamní předmět. Cena se odvíjí především od toho, kolik kusů si objednáte a jaký druh kalendáře zvolíte. Poměrně skromná investice vám umožní oslovit stovky potenciálních klientů najednou.
Kde si nechat kalendáře vyrobit?
Existuje celá řada společností, která má ve svém portfoliu i tisk kalendářů. Jednou z nich je Helma365, kde společnosti získají okamžitě minimálně 20% slevu na objednávku. Pokud jste fyzická osoba, dostanete alespoň dopravu zdarma při objednávce nad 600 korun. Helma365 vytiskla už více než 6 milionů kusů kalendářů a diářů.
K tomuto článku není otevřena diskuze