Tématem číslo jedna je již tradičně sex. Nejinak je tomu i v případě amerických sociologů, kteří nedávno provedli průzkum mezi tisícovkou obyvatelek deseti největších amerických měst a jejich závěrečný verdikt zní jasně - ženy mají větší požitek z nakupování nových kousků oblečení než ze sexu.
Většina žen by se prý vzdala sexu až na dlouhých patnáct měsíců, jen kdyby měla po ruce stále nové neokoukané a módní věci na sebe.
Takové dámy by nejspíš neváhaly a kdyby jim na jedné straně postele ležel nádherný roztoužený muž či milovaný partner a úžasný obleček na straně druhé, automaticky se vrhnou po neživé variantě.
Více věrnosti pro hadříky
Šedesát procent respondentek by raději oželelo měsíc sexu, než aby se vzdaly oblíbeného kusu oblečení. A pokud si některý hadřík opravdu oblíbí, dokážou ho nosit až dvanáct a půl roku, což je ještě o rok více než průměrná délka vážného vztahu v Americe. Tudíž například nejmilejšímu svetříku jsou věrnější než svému partnerovi.
Necelá polovina dotázaných žen ještě přiznala, že v současné době je lépe uspokojí nové oblečení než milování s partnerem.
Snad jsou na tom Češky o poznání jinak a nevydají se v amerických šlépějích... Co myslíte vy?
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 167