Málokdo si je ale jistý tím, jak přesně se tomu vyhledávači vlichotit.
Možná to bude znít neuvěřitelně, avšak Google dělá změny ve svých algoritmech asi jednou denně! Některé jsou jen drobné, takže si jich nikdo ani nevšimne, ale jiné je potřeba brát v úvahu. Běžný člověk nemá šanci tohle všechno sledovat, a proto je lepší najmout si odborníky. Buď se o váš web mohou starat neustále, nebo si jednou za čas (optimálně každého půl roku či rok) vyžádejte SEO audit, aby odborníci zhodnotili, co je potřeba změnit.
Co je to SEO audit?
SEO audit (analýza) by se dal přirovnat k pravidelným návštěvám u praktického lékaře. Nebo možná spíš u zubaře, protože tam byste měli chodit každého půl roku. SEO expert analyzuje váš web a navrhne, co by se dalo změnit. Díky tomu budete mít web vždy přizpůsobený aktuálním kritériím, která vyhledávače vyhodnocují.
Co vám analýza přinese?
Záleží na tom, koho oslovíte. Například firma SEO Consult poskytující SEO (optimalizace) Brno se zaměřuje na desítky faktorů a ty kontroluje. Patří mezi ně technické on-page záležitosti, obsahové on-page faktory a také off-page jako např. odkazový profil webu.
Výsledkem SEO auditu by mělo být poukázání na chyby, které mají negativní vliv na pořadí ve vyhledávači. Na vině mohou být například nefunkční odkazy, rychlost načítání, obsahové nedostatky, ale i méně patrné záležitosti.
A proč se o to vůbec starat?
Výzkumy ukazují, že tři čtvrtiny uživatelů internetu se nikdy nepodívají na druhou stránku výsledků vyhledávání. Jestli chcete přivést zákazníky na svůj web, nezbývá vám nic jiného než se dostat na první stranu. O to se ovšem snaží všichni. Ve vašem vlastním zájmu byste tedy měli napnout veškeré síly a najít si opravdového profesionála. Sice mu něco zaplatíte, ovšem přivedení zákazníci vám částku velmi rychle vrátí.
K tomuto článku není otevřena diskuze