Důraz je potřeba klást také na přepravu, kde musí být zajištěno, že věc v pořádku dorazí. Jak to všechno zvládnout a co všechno k tomu budete potřebovat?
Skladování dokumentů
Pro efektivní skladování dokumentů je základním předpokladem úspěchu pořádný systém. Všechny archivační krabice si řádně označte a seřaďte podle abecedy, čísel a data. Jakmile zvolíte odpovídající pořádek, všechno půjde mnohem jednodušeji. Výsledné hledání dokumentu v případě potřeby bude otázkou několika málo minut. Pozornost věnujte i samotným krabicím, které by měly být dostatečně velké a všechny ideálně stejného formátu pro snadné rovnání a skládání. Vhodnou pomůckou může být i zapojení softwaru, kde si zapíšete systém uložení jednotlivých věcí pro snadné vyhledávání. Tento postup ocení hlavně všichni, kdo potřebují pracovat s větším objemem dokumentů.
Šetrná přeprava
Přepravní společnosti s balíčky většinou nezachází v rukavičkách. Požadavky na rychlou přepravu se totiž příliš neslučují s něžným překládáním a manipulací. Z toho důvodu je dobré mít bublinkové obálky a vycpávkový materiál do krabic, které alespoň částečně ochrání danou věc. Investice do obalového materiálu se vyplatí a zákazník bude mít radost, že předmět dorazil v pořádku. Dbejte na důkladné zabalení vlastního předmětu a zadělání krabice. Ta by měla mít co možná nejpodobnější velikost v porovnání s přepravovaným předmětem.
Využívejte vhodné pomůcky
Kromě krabice ještě budete potřebovat popisné štítky, cedulky a obalový materiál. V některých případech je vhodné dávat do krabic přímo tématické desky s dokumenty, takže se vyhnete přehrabování jednotlivých listů papírů. Ohledně přepravy je dobré nezapomenout na vyplnění zbytku místa pro zabránění nechtěného pohybu věcí a jejich případnému poškození.
K tomuto článku není otevřena diskuze