Samý luxus
Západní média si ochotně všimla nové reklamní kampaně na šampaňské Dom Pérignon, které Herzigová staví svým zjevem do podružné role. Právem je za „slintací“ snímky nazývána supermodelkou.

Pětatřicetiletá Češka, která se ve světě proslavila zejména ironickou kampaní na značku Wonderbra, se na fotkách ocitá v luxusním hotelu ve společnosti prvotřídního šampaňského.

Herzigová se sklenkou Dom Pérignon Rose Vintage ročník 1996 jen nedbale zakrývá své křivky k nakousnutí. Zároveň však natolik dostatečně, aby se celá reklama vešla do cudných mezí.

Vše se v lepší obrátilo
Eva loni porodila své první dítě, syna Georgie, kterého má s italským multimilionářem Gregorem Marsiajiem.
Opravdu velké jméno si na Západě vypracovala výhrou v konkurzu na zakázku Wonderbra. Pak se ocitla všude možně na obřích plakátech s notoricky známým titulkem „Hello Boys“.
Ještě před pěti lety však byla její kariéra a život v troskách. Poté, co se na veřejnost dostaly fotografie, na nichž vypadala Herzigová dost příšerně, musela modelka přiznat, že brala drogy a jeden čas dokonce trpěla anorexií.
Dokázala se však vrátit na výsluní. Ve velkém stylu, nutno dodat. Dnes už sice nebrázdí módní mola, ale stále fotí s předními fotografy pro prvotřídní značky Louis Vuitton či Marc Jacobs. A sem tam dostane pár milionů dolarů za reklamu typu Dom Pérignon.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 177