Toho se dá dosáhnout několika způsoby, počínaje sexismem a konče černou groteskou. Cílem je šokovat a vytvořit si k zákazníkovi nějaký emocionální vztah. Je přitom celkem jedno, zda to bude mít pozitivní či negativní konotaci.
Podívejme se na přehlídku těch nejlepších z nejhorších reklam. Někdy to stojí opravdu za to.
Špatně umístěné reklamy
Pokud je místo zvoleno špatně, reklama prostě nefunguje, nebo dokonce může fungovat odpudivě. Za některá extempore by zasloužil příslušný člověk vyhodit. A nebo šlo snad o záměr?
Nepovedená loga
Některá loga jsou opravdu drsná. Například piktogram dítěte nebezpečně blízko intimním partiím dospělého. Možná je to jenom tím, že dnešní společnost vidí ve všem porno, ale i tak by si seriózní společnosti prostě měly dávat bacha.
Drsné reklamy
Odvážnými reklamami jsme se zabývali již v minulosti. Podívejte se například na rozšířenou nabídku sexistických reklam, erotických upoutávek a do PR prostoru spadají i šokující obrázky na přebalech cigaret.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 216