Seriál Sex ve městě vypráví o životě a sexuálních hrátkách čtyřicátnic a jejich povětšinou mladších partnerů. Zdá se, že se jím dávají ženy středního věku inspirovat, protože právě v této věkové skupině roste poptávka po luxusním spodním prádle.
Síť obchodních domů Debenhams zveřejnila analýzu prodeje prádla mezi říjnem 2009 a dubnem 2010. Podle agentury Reuters z údajů vyplývá, že právě ženy nad 40 let nakupují drahé a svůdné prádlo ve velkém.
Chtějí se líbit
"Ženské vzory, jakými jsou například hrdinky seriálu Sex ve městě, dávají ženám dost sebevědomí, aby si na sebe koupily něco opravdu pěkného," řekla Annette Warburtonová, hlavní nákupčí spodního prádla pro Debenhams.
Dříve si prý tvarující podprsenky, tanga, podvazkové pásy a korzety kupovaly hlavně mladé ženy kolem dvacítky. Teď začínají své postavy znovu objevovat i ženy nad čtyřicet.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 12