„Chceme reagovat na současný trend v médiích a přizpůsobit formu svých zpráv i těm publicistům se zájmem o automobily, kteří je pak prostřednictvím svých blogů a online komunit šíří dál,“ říká Peter Ganjbar, PR manažer se zaměřením na nové online kanály ve Volvo Car Corporation.
A zřejmě proto na YouTube vznikl Volvo Cars News. Tam můžete shlédnout všechny oficální videa od Volva. Ať už se jedná o reklamní spoty či spoty, které vysvětlují technologii těchto severských automobilů.
Třeba video o projektu Volvo Jakob - švédském HotRodu
Nebo jak by se vám líbila práce záchranáře, pokud byste měli k dispozici Volvo XC70 SurfRescue?
Podmínkám na drsném severu musí odpovídat i testy automobilek.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 40