Vyvinula koncept se jménem B1K, jehož řídítka jsou pozicována ve stylu Tron light cyklu a nutí tak jezdce zaujmout pozici s výrazně vytrčeným pozadím. Základním materiálem je v poslední době velice populární uhlíkový kompozit, umožňující vytvořit pevnou strukturu v netradičním designu. Mezi zajímavé prvky patří i bezřetězový pohon zadního kola a absence paprsků v něm.
Jak bývá zvykem, představené studie jsou charakteristické odvážným desénovým zpracováním, které mnohdy až znemožňuje pohodlné používání daného výrobku. Jestli se tedy v případě B1K jedná o horečnatý sen kreativního zaměstnance nebo tester několika technických řešení, která se v budoucnu na kolech Peugeot objeví, ukáže až budoucnost.
Vylepšit dokonalý dvoutrojúhelníkový rám a dokonale pracující řetěz prostě není tak jednoduché, jak se domnívají v designových odděleních.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 63