Slibná studie by se měla dostat na trh na jaře roku 2009. Díky vylepšenému vidlicovému šestiválci 3,8l z modelu Genesis se bude jednat o nejdostupnější 300koňový sporťák (220 kW) na trhu. A samozřejmě také o nejdynamičtější Hyundai. K dostání tak budou jízdní požitky třeba takového Infinity G37 za cenu Mitsubishi Eclipse. A to už stojí za to!
Design Genesis Coupe byl ovlivněn z velké části předchozími studiemi HCD-8 a HCD-9 Talus. Jistou inspiraci bychom našli i ve vozech z okruhu Le Mans.
Stupačky studie jsou navrženy nízko u země a strany vozu se tak zdají extrémně široké, zatímco postranní skla vypadají naopak extrémně úzká a umožňují tak kolům zapadnout do vyboulených blatníků. Návrháři zvolili co největší vzdálenost mezi kabinou a blatníky, aby dokončili agresivní sportovní vzhled vozu.
Tři velké odlučovače tepla zabudované v kapotě jsou navrženy tak, aby vychladily nejen tři sta koníků pod Korejcovou kapotou, ale i silnější motory. Až se studie stane realitou, tři velké otvory v předním ochranném panelu pomohou lepšímu dýchání motoru.
Špičky duálních výfuků, které jsou integrovány do zadního ochranného panelu, opakují téma předních chladících otvorů a jsou obklopeny rozptylovačem vzduchu vyrobeným z karbonových vláken.
Technické údaje studie Genesis Coupe
- Konfigurace: sportovní kupé s pohonem zadních kol, motor umístěn vepředu
- Rozvor kol: 2820 mm
- Celková délka: 4666 mm
- Celková šířka : 1902 mm
- Celková výška: 1386 mm
- Kola: 20-ti palcová, pětipaprsková
- Pneumatiky: Hankook 255/35 ZR přední a 275/35 ZR zadní
Předpokládané detaily vozu
- Typ motoru: V6 3,8 l
- Výkon: více než 300
- Točivý moment: více než 338 Nm
- Zrychlení z 0 na 60 mil za hodinu (přibližně 97 km/h): pod šest vteřin
- Převodovka: manuální šestirychlostní
- Přední brzdy: Brembo, kotouč 340 mm, dvoupístové třmeny
- Zadní brzdy: Brembo, kotouč 330 mm, dvoupístové třmeny
- Diferenciál s omezeným prokluzem
Co na Hyundai Genesis říkáte vy?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 151