Zakázat reklamu na auto, protože je příliš vyzývavá? I to je možné. Tahle pobouřila samotného italského premiéra Silvia Berlusconiho, který nemá zrovna pověst puritána. Možná mu vadí to, že reklama má lesbický nádech.
O co tedy v reklamě na Renault jde? V čem tví její hříšné myšlenky? Jde o mikropříběh dvou žen – brunety a blondýny.
Třicetivteřinový klip začíná na párty. Přeskočí jiskra – dvě ženy se v sobě zhlédnou a neváhají – okamžitě zamíří na pokoj.
Nedočkavá bruneta neváhá a odkládá svůj růžový top a vzápětí odkládá sebe samu na postel. To už má na sobě jen černé spodní prádlo.
Jenže naše blondýna není typická. Nejde jí o požitek ze sexu. Zaváže brunetě oči páskou a vzápětí ji oloupí. Právě o ten růžový top. A prchá z místnosti.
Střih: V dalším záběru ji vidíme nasedat do Renaultu Twingo Miss Sixty, který ladí s barvou uloupené haleny.
Na závěr se objeví nápis: Nové Twingo Miss Sixty je jen ženská záležitost!“
Tento krok je jen dalším důkazem o homofobii italského premiéra. Ten by si ale měl zamést před vlastním prahem. Je to je několik týdnů, co vyšly najevo jeho pletky s náctiletými děvčaty.
Nás může jen těšit, že tato vtipná reklama by u nás nikoho nepobouřila.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 28