Zavádějící nadpisy článků zní většinou až varovně
Narazili jste někdy na článek, kde jste si už u čtení nadpisu řekli, že je to zřejmě nějaký nesmysl? Nejspíše ano. A přečetli jste si potom ten daný článek? Opět zní odpověď nejspíše ano. Mnohdy je to jen z toho důvodu, že si po přečtení nadpisu řekneme, že je to hloupost nebo nějaký omyl a článek si přečteme.
Zmiňovanými nadpisy článků myslíme ty nadpisy, kde se můžeme dočíst například – Pokud vaříte vývar tradičním způsobem, děláte to špatně, nebo můžeme narazit na titulek článku – Těchto pět věcí děláte celý život špatně, nebo Vědci přišli s odhalením. Až zjistíte jakým, poznáte, že děláte jednu zásadní chybu. A takto bychom mohli pokračovat.
Tyto články nestojí za to číst
Mnohdy stačí, když si u článků s popisovanými nadpisy přečteme komentáře. Ty nám už samy o sobě většinou odhalí to, že se jedná spíše o brak a reklamní trik, než o kvalitní, informativní čtení. Takový článek navíc bývá prošpikován reklamou, a abychom se dočetli konce článku, musíme se takzvaně prokousat nejednou reklamou. A o to tady jde. Čtenáři naservírovat reklamu až pod nos a obratným trikem v podobě rafinovaně napsaného nadpisu ho vlastně donutit reklamu zhlédnout.
Pokud vám nadpis zní jako hloupost, nejspíš to hloupost bude
Nenechte se ošálit a napálit tímto laciným trikem, jak k vám dostat reklamu. Vybírejte si, kde a co budete číst. V dnešní přemodernizované době se reklamě nevyhneme, to zcela jistě ne, ale nemusíme jí chodit zase až tak moc naproti, pokud o ní nemáme vyloženě zájem.
Zdroj:
https://www.businessinfo.cz/navody/verejnopravni-regulace-reklamy-ppbi/2/
Články, které lákají senzačními titulky, štvou stále více lidí
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!