Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Rozzlobená žena / foto: shutterstock

Články, které lákají na senzační titulky, štvou stále více lidí

Velmi často se dá v poslední době narazit na články, u kterých titulek hlásá, že jsme to, nebo tamto doposud dělali úplně špatně. Proč se články tohoto typu vůbec objevují?

Zavádějící nadpisy článků zní většinou až varovně

Narazili jste někdy na článek, kde jste si už u čtení nadpisu řekli, že je to zřejmě nějaký nesmysl? Nejspíše ano. A přečetli jste si potom ten daný článek? Opět zní odpověď nejspíše ano. Mnohdy je to jen z toho důvodu, že si po přečtení nadpisu řekneme, že je to hloupost nebo nějaký omyl a článek si přečteme.

Zmiňovanými nadpisy článků myslíme ty nadpisy, kde se můžeme dočíst například – Pokud vaříte vývar tradičním způsobem, děláte to špatně, nebo můžeme narazit na titulek článku – Těchto pět věcí děláte celý život špatně, nebo Vědci přišli s odhalením. Až zjistíte jakým, poznáte, že děláte jednu zásadní chybu. A takto bychom mohli pokračovat.

Reklamy nás dokáží naštvat
Reklamy nás dokáží naštvat – Zdroj: Shutterstock.com

Tyto články nestojí za to číst

Mnohdy stačí, když si u článků s popisovanými nadpisy přečteme komentáře. Ty nám už samy o sobě většinou odhalí to, že se jedná spíše o brak a reklamní trik, než o kvalitní, informativní čtení. Takový článek navíc bývá prošpikován reklamou, a abychom se dočetli konce článku, musíme se takzvaně prokousat nejednou reklamou. A o to tady jde. Čtenáři naservírovat reklamu až pod nos a obratným trikem v podobě rafinovaně napsaného nadpisu ho vlastně donutit reklamu zhlédnout.

Negativní postoj
Negativní postoj – Zdroj: Shutterstock.com

Pokud vám nadpis zní jako hloupost, nejspíš to hloupost bude

Nenechte se ošálit a napálit tímto laciným trikem, jak k vám dostat reklamu. Vybírejte si, kde a co budete číst. V dnešní přemodernizované době se reklamě nevyhneme, to zcela jistě ne, ale nemusíme jí chodit zase až tak moc naproti, pokud o ní nemáme vyloženě zájem.

 

Zdroj:

https://www.businessinfo.cz/navody/verejnopravni-regulace-reklamy-ppbi/2/

 

Články, které lákají senzačními titulky, štvou stále více lidí

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!