Jelikož má celou řadu výhod. Společně se podíváme na to, jaké to jsou. A to hlavně z pohledu podnikatelů, kteří nad touto metodou uvažují.
Call center je mnoho
Firma, která chce nabízet tímto způsobem, samozřejmě nemusí budovat vlastní zázemí. Stačí oslovit firmu, která provozuje profesionální Call centrum Praha. To znamená hlavně jistotu celkové jednoduchosti. Samozřejmostí je, že ti nejlepší se chlubí hned několika věcmi, podle kterých je dobré také vybírat. Jedná se hlavně o:
- Dostatek operátorů
- Moderní zázemí a technika
- Zkušenosti operátorů
Nabízet lze cokoliv
Rozdělení je možné do dvou skupin. První je takzvaný pasivní, spojený pouze se zodpovídáním dotazů. Dále existuje i moderní telemarketing označený jako aktivní. Ten je založený na voláním a nabízením zboží nebo služeb. Faktem zde je, že takto nabízet je možné doslova cokoliv. Může to být hmotná věc, může to být služba, stejně jako se může jednat třeba také o předplatné.
Efektivita je velká
Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale efektivita telemarketingu je skutečně celkem velká. Je to dáno hlavně tím, že je spojený s osobní formou prodeje. Operátor je v kontaktu se zákazníkem a tak mu může pomoci s výběrem, stejně jako mu může například i zodpovědět jeho dotazy. Je to podobné, jako v kamenných prodejnách. Jenom s tím rozdílem, že se daní lidé reálně nevidí.
Vyhodnocení je jednoduchéNe každý prodejní postup se dá tak dobře vyhodnotit, jako je tomu právě u telemarketingu. V podstatě lze zjistit, kolik hovorů bylo uskutečněno a kolik jich bylo úspěšných. Moderní call centra však nabídnou i další data. Mohou být spojena s délkou hovorů, s tím za více kupují muži nebo ženy, stejně jako lze získat data o tom, jaké konkrétní zboží nebo služba jde na odbyt lépe.
Znáte výhody telemarketingu?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!