Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Plánování / foto: point4me.com

Využijte výrobu kalendáře na maximum. Propojte vše s onlinem

Také občas přemýšlíte, kolikátého dneska vlastně je? Nejste sami. V té chvíli nezbývá nic jiného než rychle kouknout do kalendáře. Tyto tiskoviny zkrátka používáme dnes a denně. Kromě toho, že jsou praktické, fungují skvěle také jako reklamní materiály. Poradíme vám, jak využít tisk kalendáře na maximum.

Reklamní plocha zadarmo

Že tištěným kalendářům už odzvonilo? Tak to rozhodně neplatí. Týdenní a nástěnné kalendáře jsou nedílnou součástí kanceláří i domácností. Využívají se jak k tvorbě poznámek, rychlé orientaci, tak také jako propagační materiály.

Dávejte proto na tisk kalendáře opravdu záležet. Pokud totiž kalendář vytvoříte opravdu kvalitně a vyberete skvělé fotky, získáte reklamní prostor téměř bez práce. A kde jinde vám totiž umožní prezentovat svou firmu či produkty po celý rok? A navíc téměř zadarmo?

Probuďte kalendářem zvědavost

Pokud se vám podaří vytvořit opravdu pěkný kalendář, s radostí si ho vystaví i ten, kdo vaši firmu třeba ani nezná. Nástěnné i stolní kalendáře vám tak mohou přinést jen ovoce. Zkuste se ale do výroby kalendářů pustit trošku netradičně. Co třeba využít přirozené zvědavosti lidí?

 

Některé tiskárny, jako je například Point4me, nabízí možnost vlastního kalendária. Nebojte se to využít! Můžete do něj totiž zaznamenat důležité termíny, slevové akce a další významné dny. Snadno tak zpropagujete to, co potřebujete, a zákazníky nalákáte na zajímavé akce.

QR kódy na kalendářích? No jasně!

Stejně jako na letáky či brožury patří QR kódy i na měsíční či týdenní kalendáře. Odkazovat jimi můžete nejen na sociální sítě nebo webové stránky, ale také na již zmíněné slevové akce nebo chystané eventy. Co takhle umístit do firemního kalendáře pozvánku na sezónní výprodej? Nebo třeba běžecký závod? Vedle už pak stačí natisknout QR kód, skrze který si pak zákazníci načtou konkrétní slevovou nabídku, nebo se dozví bližší informace. Jednoduché a funkční!

Ruku v ruce s onlinem

Tištěné materiály můžete snadno propojit s online kampaní. Díky propracované strategii získáte větší pozornost zákazníků. Ti si pak navíc zapamatují zajímavou akci mnohem lépe.

Skvělým příkladem může být například uvedení nového menu. Víte, že na podzim budete chystat sezónní nabídku? Umístěte do kalendáře fotku chystaného pokrmu nebo drinku. V newsletteru nebo na sociálních sítích pak můžete ve stejný čas sdělit více informací. Nejen, že se na chystané novinky budou zákazníci těšit už dlouhou dobu dopředu, ale zaujmete je také ucelenou prezentací vaší firmy.

Tento postup můžete zvolit, ať už máte v plánu vyrobit stolní kalendáře – týdenní, nebo třeba měsíční kalendář. Tisk v kombinaci s onlinem bude fungovat vždy.

Kvalitní tisk až na prvním místě

Ať už se pouštíte do výroby stolních kalendářů, nebo vás čeká výroba těch nástěnných, jedno mají společné. Kvalitní tisk hraje prim. Na výběru spolehlivé tiskárny byste si proto měli dát opravdu záležet. Zvažte hned několik kritérií, jako jsou například používané technologie, reference, ale i recenze.

Tiskárna Point4me používá nejmodernější tiskařské i knihařské linky, a to je znát na kvalitě vytištěných materiálů i rychlosti vytvoření kalendáře a tisku. Bez problému také vyrobí propagační materiály i na míru – přesně podle vašich představ.

 

Využijte výrobu kalendáře na maximum. Propojte vše s onlinem

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!