Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: ShutterStock.com

Na co všechno si stěžují turisté na dovolené?

Klienti jsou třeba nespokojení, že mají na toaletě k dispozici pouhé dvě role toaletního papíru, nebo že písek na pláži je příliš rozpálený. Jaké kuriózní stížnosti již řešili cestovní kanceláře v České republice?

Čas letních dovolených se pomalu blíží. Zaslouženou dovolenou si chce jistě naplno užít každý z nás. Občas nám však pobyt v zahraničí něco naruší, v horším případě dokonce úplně zkazí. Pokud necestujeme sami, nepříjemnosti většinou ochotně vyřeší zaměstnanci cestovních kanceláří. Ti však někdy musí řešit i poněkud neobvyklé stížnosti.

 

Klient jedné české cestovní kanceláře si stěžoval, že ho nikdo předem neupozornil na skutečnost, že v době odlivu není v moři voda. Muž byl tedy jistě zklamaný, že si nemohl užít koupání v moři.

Jeden rozhořčený muž zase napsal vedení cestovní kanceláře dopis, v němž se rozhořčoval nad tím, že se nikde v katalogu zájezdů nedočetl, na které světové straně vychází v Řecku Slunce. Muž si chtěl totiž zajistit správnou orientaci balkonu tak, aby viděl východ Slunce.

magazin.cz

 

Hned několik klientů vzneslo stížnost kvůli příliš brzkému odjezdu z dovolené. Turisté totiž museli odjíždět již v sedm hodin ráno a nemohli si tak vychutnat snídani v podobě výborných palačinek. Ty se totiž podávaly až o půl osmé.

Další klient byl značně znepokojen z toho, že má na toaletě k dispozici pouze dvě roličky toaletního papíru na den.

Pobyt v Egyptě znepříjemňovalo několika turistům každodenní smlouvání při nakupování u stánků. Proto dovolenou reklamovali.

V jednom dopise popsal muž svůj otřesný zážitek z dovolené. Co se mu stalo? Muž přišel do jedné restaurace na oběd v plavkách, číšník ho však upozornil, že v plavkách do restaurace nesmí. Muž si tedy plavky svlékl a na reakci personálu restaurace si posléze stěžoval.

Cestovní kanceláři bylo také vytýkáno to, že led ve sklenici s pitím v horkém počasí rychle tál. Bylo proto nutné led neustále doplňovat na baru.

magazin.cz

 

Jedna klientka české cestovní kanceláře chtěla vrátit peníze za pobyt v Egyptě. U pyramid ji totiž neustále obtěžovali Egypťané a nabízeli ji nejrůznější suvenýry, čímž jí pokazili výlet.

Další klient požadoval také vrácení peněz za dovolenou a k tomu ještě padesát tisíc korun za újmu. A co mu pokazilo dovolenou? Pláž znečištěná od chaluh. Muž ovšem po měsíci svou stížnost odvolal. Prý dopis psal pod vlivem emocí, které byly ještě navíc umocněny špatnou dovolenou a životní situací (muž byl bez práce a na dovolenou si musel půjčit nemalý finanční obnos).

Turisté si také stěžovali na stav pláže. K pláži se totiž chodilo po 20 metrů dlouhém chodníku, který by měl však podle klientů pokračovat i přes pláž. Kvůli tomuto „nedostatku“ pak museli turisté chodit v písku. Klienti zkrátka očekávali, že chodník povede až k moři.

Pláž se nelíbila i dalším klientům. Písek byl prý příliš rozpálený a nedalo se po něm skoro chodit. Na tuto skutečnost je měla cestovní kancelář upozornit.

magazin.cz

 

Cestovním kancelářím chodí také často stížnosti na jídlo. Jeden český turista napsal, že večeře byly „nic moc“, a i přesto, že většinou snědl všechno, co mu bylo naservírováno, požadoval vrácení peněz za stravu.

Další klienti viděli podle svých slov prostřený stůl pouze na fotografii v katalogu cestovní kanceláře.

Jednomu muži zase vadilo, že v jeho pokoji dosahovala teplota pouhých 16 °C. Jako důkaz poslal vedení kanceláře fotografii teploměru, který však ukazoval 20 °C.

Diskuze k článku:

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!