I letos čekají diváky, jimž mnohahodinová konzumace reklamy nepřijde jako zvrhlá zábava, dvě Noci reklamožroutů v Praze a jedna v Brně. Šest hodinových bloků nabitých reklamními spoty ze všech koutů světa doplní taneční show i módní přehlídka.
Pětadvacet tisíc reklam
Akci pořádá společnost Palace Cinemas, která je zdejším partnerem zakladatele maratonské reklamní přehlídky Francouze Jeana Marie Boursicota. Jedním z hlavních partnerů je i Líbímseti.cz.
Filmotéka J. M. Boursicota je největším archivem reklamních filmů na světě. Obsahuje 700 tisíc reklam a ročně do ní přibývá 25 tisíc nových titulů. Jean Marie Boursicot vybírá rok co rok kolekci spotů tak, aby vytvořil zajímavou podívanou, která se pak promítá ve 46 zemích světa.
Letos bude k vidění víc než 500 reklam. V naprosté většině by se mělo jednat o kusy v Česku dosud nepromítané.
Boursicot dal pro letošní premiéru Noci reklamožroutů, která se odehrála v červnu v Paříži, dohromady mix asijských, afrických, amerických a evropských zadavatelů a tvůrců s výběrem fotbalové reklamy z celého světa.
Dalšími stěžejními tématy jsou reklamy natáčené v Paříži a série spotů Rozvojového programu OSN.
Více laiků, méně profesionálů
"Reklamožrouty", kteří se podle statistik nejčastěji vyskytují ve věkové skupině 21-29 let, má přitáhnout také sekce reklam s celebritami jako Carla Bruni, Madonna, David Beckham, Michail Gorbačov či Eric Clapton.
Palace Cinemas chystá stejně jako v předchozích dvou ročnících akce doprovodný program s taneční show, přehlídkou spodního prádla, barmanskou soutěží zručnosti či výstavou sociální a charitativní reklamy, kterou představí Asociace komunikačních agentur.
Projekce proběhnou v Praze v pátek a v sobotu 3. a 4. října v multikině Palace Cinemas Slovanský dům, v Brně pak 10. října v multikině Velký Špalíček.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 26