Když si odmyslíme nutnost naučit se dokonale text a choreografii, zbývá ještě přizpůsobení vzhledu. A co dělat když postava během jednoho filmu projde drastickou proměnou?
Razantní změnu váhy vyžadovaly role i na Renée Zellweger. Postava z deníku Bridgit Jonesové by asi neměla v muzikálu Chicago místo. Stejně tak se musela zbavit svého texaského přízvuku pro roli britské smolařky.
O hubnutí ví své Robert DeNiro, jenž je známý ultimátním přístupem ke svým rolím. Když se připravoval na film Taxikář, neváhal toto povolání po určitou dobu provozovat. Vrchol ovšem přišel s snímkem Zuřící býk, kde ztvárnil boxerskou legendu Jakea La Mottu. Film ho zobrazuje jak ve vrcholné boxerské kondici (sám dokonce několik skutečných zápasů odboxoval!), tak i jako starého obézního kabaretiéra.
Jedním z nejvíce přehlížených momentů ve filmové historii je proměna herce C. Thomase Howella v komedii Soul Man. Tento herec s barvou ředitele vápenky se proměnil v pravého Afroameričana. Nespokojil se jen s kudrnatou parukou a make-upem. On jako Afroameričan začal také žít. A koneckonců žije tak dodnes. Každému Afroameričanovi, kterého potká, vysvětlí, jak rozumí jejich složité situaci. Prostě Michale Jackson naruby.
Vrcholem v tomto skoro až sebepoškozování je výkon Christiana Balea v The Machinist. Pro roli paranoického dělníka zhubnul třicet kilogramů, až málem zapadl mezi anorektické modelky. Jeho navazující postava v Batmanovi ovšem vyžaduje muskulaturu bojovníka za spravedlnost. Požadavky štábu zněly jasně, během pěti měsíců nabrat 50 kilo. Jasně, osmdesát kilo tam, osmdesát sem... Uff!
Dokázali byste se takhle přizpůsobit čemukoliv, natož roli?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 362