Že občas mohou mít reklamy i svěží styl a hlavně nápad, o tom vás může přesvědčit následující výběr desítky povedených reklamních kousků z celého světa.
Začneme například u letecké společnosti Air Canada. Ta chtěla obyvatele Montrealu upozornit, že denně do jejich města vypraví na 25 leteckých spojů a dodává: "Nahoře nad vámi pracují lidé."
Světový den bez tabáku propagovala jistá reklamní společnost jednoduše. Na hřbitově prostě vyhradila nekuřáckou zónu...
Povedená byla i guerillová kampaň na podporu lyžařského areálu v kanadské Albertě. Reklama propojila existující lavičku s plakátem lanovky na zdi a falešnými lyžemi pod nohami. Podobných řešení se později vyrojila kvanta...
Firma Nike při jedné ze svých reklamních kampaní šokovala, když instalovala na jeden z domů fotbalový míč. Ilustrovala tak, že s kopačáky Nike vyrazíte dech nejednomu soupeři. A nejen jemu, dokážete srovnat se zemí i pár činžáků...
Spoustu legrace si můžete užít i s Mini a jako dokonalou hračku pro všechny muže od osmnácti výše malý retro automobil prezentuje i následující reklamní kampaň.
Pneumatikářská firma Goodyear zase zdůraznila ve svém outdoorovém sdělení, kterak jsou její výrobky přilnavé. Jsou prý doslova přilepeny na silnici, o čemž se mohl majitel vozu přesvědčit po zásahu údajné odtahovky. "Váš vůz byl odtažen," říká nápis umístěný mezi čtveřici pneumatik. "Aby vůz držel na silnici jako přibitý. Goodyear," stojí pak na druhé straně.
Ravensburger vyrábí puzzle pro malé i velké. Ale tohle by byl opravdu velký oříšek pro kohokoli (kromě majitelů stavebních firem, ovšemže), puzzle v životní velikosti...
Canon vyrábějící fotoaparáty a jejich příslušenství zase využil sloupky zabraňující vjezdu na chodník.
Dvoudílný krvák Kill Bill od Quentina Tarantina všichni známe, ale že i reklama na něj byla trošku krvelačnější, to už tolik lidí neví. Ale vážně byla, podívejte se...
Jeřábu na stavbě zase využilo Lego, dánský hračkářský gigant. Jednoduché, ale účinné. A viditelné z pořádné dálky...
Ilustrační foto / foto: Shutterstock
Desítka povedených reklam
Reklama nemusí být vždy ta nudná ukrutnost, podle níž s námi celníci na letišti starostlivě hovoří o urinologických problémech a ženy si do tramvaje zásadně nosí prací prášek, kdyby se jich náhodou cizí muž zeptal na blůzu...
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 349