Přední česká topmodelka Hana Soukupová, jejíž jméno se již stalo v módním světě Evropy pojmem, si v nové reklamě na minerální vodu Mattoni oblékla šaty jako žádná jiná žena před ní. Je totiž oděna do šatů z vody. Nutno podotknout, že tyto šaty ještě nikdo nedokázal vyrobit, a tudíž byly na nahou postavu Soukupové dodělány filmovou trikovou technologií.
Hana Soukupová byla pro reklamu minerálky vybrána ze dvou důvodů – jednak kvůli své kráse a také pro spojitost s Karlovými Vary. Stejně jako Mottonka i Hanka pochází z našich nejznámějších lázní. Zatímco firma tam ale má své stálé sídlo, Hana cestuje po celém světě, žije převážně v New Yorku a domů se vrací jen občas za rodinou.
Italský reklamní nápad zrealizovala německá produkce pod vedením režiséra Matthiase Zentnera. Natáčení neprobíhalo zrovna hladce, protože počasí nebylo zrovna příznivé a na place byla strašná zima.
Přitom musela Hana absolvovat celé natáčení prakticky nahá – na sobě měla jen miniaturní kalhotky, neviditelné náplasti na bradavkách a elektrody, které později ulehčily grafikům šití vodních šatů. Hana jako profesionálka se zimou nenechala zaskočit a nedala na sobě nic znát. Zato její bodyguardi měli plné ruce práce při odhánění zvědavých očí.
Na závěr spotu si českou krásku jako vzácný poklad odváží v historickém automobilu Tatra 87 sám generální ředitel Karlovarských minerálních vod Alessandro Pasquale , který se ve spotu ujal role řidiče.
Na celou reklamu se můžeme těšit na našich obrazovkách již příští týden.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 220