Chuť se nezmění
Volí však poměrně náročný postup, kdy každý jeden lupínek na sobě bude mít logo firmy, a to vypálené laserem. Koncentrovaný paprsek by měl logo do lupínku doslova „vytoastovat“, ovšem milovníci originální chuti se nemusí bát – ta zůstane beze změn.
Společnost Keloggs tím chce mimo jiné dokázat, že neprodukuje lupínky pro třetí strany, jak to někteří výrobci potají dělají. Zároveň se tak chce co možná nejvíce ohradit vůči plagiátorům těžících neprávem třeba z podobnosti obalů.
Pokud Keloggs nový systém skutečně zavede, budou to mít ti, co by chtěli symboly firmy kopírovat, o hodně obtížnější.
Dobrá čísla
Na vysoce konkurenčním trhu s kukuřičními lupínky a dalšími cereáliemi to navíc bude způsob, jak se postarat o větší známost značky.
Ne že by to Keloggs potřeboval. Vloni mu totiž vzrostly příjmy, prý i proto, že lidé v nejistých dobách hledají jistoty jinde, třeba v jídle.
Za celý rok se snědlo neuvěřitelných 128 miliard misek kukuřičných lupínků od Keloggs.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 21