Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: Shutterstock

Laser ochrání cornflaky proti padělaní

Kukuřičné lupínky a ostatně všechny další cereálie značky Kelogg patří k těm nejoblíbenějším vůbec. Není divu, že se je ostatní snaží napodobovat, někde dokonce plagiovat. A už vůbec není divu, že se proti tomu Keloggs brání.

Chuť se nezmění
Volí však poměrně náročný postup, kdy každý jeden lupínek na sobě bude mít logo firmy, a to vypálené laserem. Koncentrovaný paprsek by měl logo do lupínku doslova „vytoastovat“, ovšem milovníci originální chuti se nemusí bát – ta zůstane beze změn.

Společnost Keloggs tím chce mimo jiné dokázat, že neprodukuje lupínky pro třetí strany, jak to někteří výrobci potají dělají. Zároveň se tak chce co možná nejvíce ohradit vůči plagiátorům těžících neprávem třeba z podobnosti obalů.

Pokud Keloggs nový systém skutečně zavede, budou to mít ti, co by chtěli symboly firmy kopírovat, o hodně obtížnější.

Dobrá čísla
Na vysoce konkurenčním trhu s kukuřičními lupínky a dalšími cereáliemi to navíc bude způsob, jak se postarat o větší známost značky.

Ne že by to Keloggs potřeboval. Vloni mu totiž vzrostly příjmy, prý i proto, že lidé v nejistých dobách hledají jistoty jinde, třeba v jídle.

Za celý rok se snědlo neuvěřitelných 128 miliard misek kukuřičných lupínků od Keloggs.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 21