Vlasový salon jede!
Udělejte ten správný krok a změňte svůj účes! Něco takového by mohla hlásat reklama propagující jedno kadeřnictví. Hlavním hrdinou je model, který má na hlavě různé formy vystylovaného účesu. Každá vlasová kreace má k dispozici jeden schod. Takže jakmile „cestující“ přijede do cílové rovinky, společně s ním se dopraví i jeden z vlasových trendů, který se na chvíli spojí s portrétem modela a vytvoří tak dokonalý celek. Nápaditá reklama přinutila mnohé muže se u eskalátorů zastavit a prohlédnout si všechny ty úžasné účesy, které kadeřnictví nabízí. Co kdyby tam byl jeden, jenž by pasoval na jejich hlavu?
Jezdící pás na baterky
Jedou, jedou, jedou a nic je nezastaví. Jezdící pásy, které známe například z obchodních center, jsou neúnavnými (i když často pomalými) převaděči lidí z jednoho místa do druhého. Tento, poněkud monotónní „dopravní prostředek“, se rozhodla využít firma Duracell. Na nástupní plošinu zabudovala obří samolepku s otevřeným poklopem pod kterým se rýsují baterky Duracell. Takže to na první pohled vypadá, že jezdící mašina funguje na baterky... Zkrátka „duracellky“ mají takovou energii, že vás vytáhnou i z toho největšího dna!
Zkuste to a naroďte se znovu!
To, že reklamní hlava, James Chiu, má zváštní nápady, se obecně ví. Stejně tak je znám jeho osobitý smysl pro humor, který se projevil například v reklamní kampani na kliniku plastické chirurgie. Tam Chiu použil část Michallangelova obrazu, na kterém je vymalovaný bůh. Reklamní slogan zní: Naroďte se znovu. Z biblického hlediska jde o „zmrtvýchvstání“ po smrti. A z reklamního? Zkrátka nechte si udělat nový nos, nové oči, pusu, a kdo víc, co ještě – a buďte jako znovuzrození...
Kafe, které tě probere
Tak si to představte: Jdete ráno do práce nebo do školy, otevře se před vámi výtah, jehož kabinka má propadlé dno, skrz nějž je vidět šachta. Havárie? Nikoliv. Jen reklama na kávu, která vás probudí. Mimochodem: do tohoto výtahu můžete klidně nastoupit. Děravá podlaha je jen optický klam, který má na svědomí reklamní samolepka.
Přitvrďte ve svém šatníku
Norská značka Snuff vyrábí oblečení pro adrenalinové lyžaře. Že nejde o žádnou „měkotu“, dokazuje i reklama, kterou pro firmu vymyslela reklamka Uncle Grey. Sekáčky na maso, potřísněné krví jsou součástí výtahových dveří, které se na povel otevírají a zavírají. A slogan: Smrt je jen záležitostí času, přinutí potenciální lyžaře koupit si něco hezkého u Snuffu a vyrazit na černou sjezdovku.
Rozvedu vás v okamžiku!
Otevřít, zavřít. Uzavřít manželství, rozvést se. Právnička Sabina Stobrawe zvolila pro svou reklamu výtahové dveře, které nechala polepit svatební fotografí manželů. Na jedné polovině dveří je ženich, na druhé nevěsta. Pár se stmeluje a rozděluje podle toho, jestli výtahové dveře se zavírají neb otevírají. Zkrátka život je takový a nic v něm netrvá věčně. Rozvodová právnička Stobrawe tím nazačuje, že dostat vás ze spárů vašeho partnera či partnerky je jen dílem krátkého okamžiku...
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 5