Majitelé mobilních telefonů či zařízení s operačním systémem Android se mohou cítit malinko ukřivděni, vezmeme-li v potaz to, že se jedná o sociální síť, která má velký potenciál. Z marketingového pohledu však mluvíme o skvělém tahu, který spustí po zpřístupnění aplikace i “Androiďákům” obrovský boom. Ti, kdo iPhone totiž nevlastní, se aktuálně cítí přehlíženi a chtějí se stát součástí VIP společnosti. A právě tento pocit, že o něco přichází, může být základním kamenem budoucího úspěchu aplikace.
Co je to Clubhouse?
Otázkou zůstává, stojí to opravdu za to? O co se vlastně jedná? Dalo by se říct, že mluvíme o aplikaci umožňující vést rozhovory s lidmi, s nimiž byste jindy rozhovory vést nemohli. Stačí vstoupit do virtuálního prostoru a poslechnout si přednášku či rozhovor s člověkem, který je pro vás například inspirací nebo životním vzorem či koučem. To skvělé na tom je, že se stačí virtuálně přihlásit a zapojit se tak do konverzace.
Clubhouse je možné přirovnat k přednáškám, na které nyní nemůžeme chodit. Řada rozhovorů skutečně má přidanou hodnotu a jakožto posluchač se můžete přihlásit o slovo a sdělit svůj dotaz či poznatek.
Nejen o přínosných tématech
Nemyslete si, že Clubhouse je jenom o poučných tématech a o věcech, které vás mají něčemu naučit. Nejsou to jenom přednášky nebo rozhovory pojaté v podobném duchu. Novou místnost si můžete založit i vy. A můžete se svými posluchači bavit o všem, co vás napadne. Není nutné nic vyplňovat nebo se nějakým způsobem prokazovat. Jen stačí mluvit, či poslouchat, pokud jste se přidali nikoliv jako řečník, ale jako posluchač. Uvidíme, zdali bude mít tato sociální síť úspěch, nebo bude zastíněna novými tahouny této oblasti, jako je Telegram, TikTok a Signal.
Na scénu přichází nová sociální síť Clubhouse
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!