Instagram Stories jsou prvkem, který si klade za cíl vybudovat jakýsi vztah mezi vámi a sledujícími. Když se vám podaří vybudovat si kolem sebe aktivní a reagující komunitu, bude rázem daleko snazší prodat i dražší produkty, nebo budete mít skvělé výsledky spojené se zapojováním lidí do soutěží nebo využíváním vašich slevových kódů. Jak ale způsobit, aby ve Stories byli lidé aktivnější?
Model Tisíce a jedné noci
Pohádky Tisíce a jedné noci jsou známé po celém světě. Princip byl jednoduchý - v jeden večer dopovědět pohádku z předcházející noci, zároveň ale začít příběh, jehož rozuzlení se člověk dočká až den nadcházející. A přesně tento princip můžete použít i na Instagramu.
V praxi tedy pointu začnete v jednom Stories, ovšem dopovíte ji až v tom druhém. Tak přinutíte sledujícího kliknout na další blok a zamezíte vysoké míře opuštění Stories příliš brzy.
Schovejte odkazy
Člověk chce velice často docílit toho, aby uživatel klikl na konkrétní odkaz, nebo na konkrétní příspěvek. Jenže když lidé vidí viditelný odkaz nebo sdílený post, nemají často tendenci na příspěvek kliknout. Existuje však způsob, jak člověka k tomuto „donutit”, a to tak, že schováte odkaz za grafiku Stories.
Jinými slovy si v grafickém programu vytvořte snímek, který nahrajete přes odkaz. Nebo přes odkaz umístěte obyčejný GIF, pokud nemáte času nazbyt.
Sledujte počty svých aktivních sledujících
Věděli jste, že když ve stories zvolíte možnost „živě”, před spuštěním živého vysílání se vám ukáže, kolik vašich sledujících je aktuálně aktivních? Sdílejte Stories v okamžiku, kdy je číslo vysoké. Budete mít vyšší pravděpodobnost interakce a snížíte tím pravděpodobnost toho, že se Stories ztratí v davu.
Zdroj:
https://newsfeed.cz/9-triku-jak-zvysit-engagement-v-instagram-stories/
Efektivní triky, jak zvýšit zapojování uživatelů v Instagram Stories
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!