Ve čtvrtém díle už je akční hrdina Diesel zase zpátky a film zažívá nebývalý úspěch. Jen v USA za první víkend utržil přes sedmdesát milionů dolarů a stal se tak nejrychlejším automobilovým otvírákem všech dob.
Nedílnou součástí úspěchu série jsou jednoznačně použitá vozidla. A která z nich byla ta nejlepší?
Nissan Skyline GT-R
K tomuhle autu zkrátka není možné mít vlažný vztah. Pro mnohé je něco jako fetiš. Taky proto se v sérii objevovalo v nejrůznějších tunerských variacích tak často. Jde ostatně o jeden z nejoblíbenějších undergroundových auťáků. Ačkoliv je jeho následovník Nissan GT-R opravdu skvělý, Skyline, to už je dnes legenda.
Volkswagen Jetta
Starší model Volkswagenu Jetta se v sérii nevyskytuje příliš často, ale není možné ho přehlédnout. Už proto, že je to jedno z mála evropských aut, které tu vystupuje. Navíc je to auto, které nabízí ohromnou porci zábavy ještě předtím, než si ho pořádně vytuníte. To nakonec není ani příliš třeba, stačí jen pár základních úprav.
Honda Civic
Na první pohled možná docela nenápadné auto, které je ale pro tunery nenahraditelné. Jen málokterý vůz jim vycházel tolik vstříc a měl takový potenciál k vylepšení. S trochou snahy se z něj dala udělat neuvěřitelně silná bestie, do které by její agresivitu řekl jen málokdo. Dnešní auta vypadají lépe, ale na pátou generaci Civicu se nedá zapomenout.
Dodge Charger
Tento auťák z roku 1970 hrál v prvních dvou dílech Rychle a zběsile velmi důležitou roli. V jedničce v něm Dominic našel svou zkázu a pěkně ho rozsekal. Ve dvojce už je ale zpět. To jsou zkrátka efekty Hollywoodu. Ostatně, když Vin Diesel dokáže zahrát mluvící roli, tak už nic není nemožné, že ano?
Toyota Supra Turbo
Tenhle oranžový ďábel ztrapnil Ferrari a dohnal ke zkáze i Dodge Charger. Jedná se pravděpodobně o nejlepší sporťák, jaký japonská Toyota kdy vyrobila. Ostatně, právě v Japonsku byl k dostání od roku 1995 až do roku 2002, a to s velkým zájmem. Škoda, že Toyota zapomněla na svou historii skutečně zábavných vozů.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 850